mandag 31. august 2009

Atlanta, Georgia for Thanksgiving

I dag kom Leigh inn på kjøkkenet og sa: I have an announcement to make: We're officially going to Atlanta for Thanksgiving. Wee! Leighs søster, Monica og hennes mann og barn bor i Atlanta, GA, så det er dit turen går når Thanksgiving står for tur. Det er ennå lenge igjen, men jeg gleder meg. Forhåpentligvis får jeg sett litt av byen også. Har så vidt kjørt igjennom Georgia før, men blir gøy å faktisk være der.

Ellers så kan jeg jo minne dere på at jeg i morgen skal ha min første kveld med spansk på Durham Tech, noe jeg grugleder meg til. Tror nok det kommer til å gå ganske greit.

Og så kan jeg jo avslutte med å fortelle at Leigh og John i går kveld fortalte meg at de har overtatt en queen size-seng av noen andre, så da får jeg altså dobbeltseng i det nye huset, samt walk-in closet. Men det er egentlig ikke noe å skryte av, for det har jeg forsåvidt her også. Vel, walk-in og walk-in. Jeg skal ta bilder av rommet mitt her, så dere skjønner hva jeg mener.

God natt!

5 kommentarer:

  1. Der bor tante nå! De prøver å selge huset i St. Augustine, så akkurat nå bor onkel fortsatt i det gamle huset, mens tante bor i Atlanta fordi hun har fått jobb der :)

    Lykke til med spansken! Og jeg gleder meg til å se bilder av rommet ditt.

    SvarSlett
  2. Karoline: Oi, så artig :) Så neste gang dere dra for å besøke dem blir det Georgia, og ikke Floridatur? :) Spennende! Takk, jeg blogger om det i kveld :)

    Camilla: Don't be. Jeg er jealous på rommet ditt hjemme :)

    SvarSlett
  3. walk-in closet<3 :D

    SvarSlett