mandag 3. august 2009

BIG update - EXCITEMENT :D

Først og fremst: LES ALT - DETTE ER HELT FANTASTISK :)

Hvor skal jeg starte? Vel, jeg kan jo starte med å si at nå er det bare én uke til avreise. Jeg håper tiden flyr, for nå er jeg virkelig klar for å dra! :)

I dag fikk jeg en svær pappeske på døra fra Amerika. Jeg tenkte "Hmm, trodde jeg hadde fått alt jeg bestilte på eBay?". Og det har jeg nok for denne pakken innholdt noe helt annet. Det var en pakke fylt med masse godsaker fra vertsfamilien min i USA. Pakken innholdt:

- Et lite kort med en notis til meg.
- Et takkekort til mamma hvor de blandt annet skrev: "We promise to provide her a safe and happy home".
- Et kort til Erik fra Duke University, samt en Nike t-skjorte med "Duke" på.
- En ukentlig avis, "The Independent" som tar for seg hendelser i Durham, Raleigh og Chapel Hill.
- Et blad "Durham - Where great things happen".
- En bok "Fun With The Family - North Carolina"
- En goody bag full av godsaker fra "The Tar Heel State"
- ...og best av alt: Et maleri av Cecilia samt en tekst hun hadde sagt (moren som skrev det for henne):

"Dear Cecilie,
We have a whole bag of snacks for your whole family. G.I.K. There are crackers and candy in there for your whole family. Your bedroom is purple and your blanket is purple and your pillow is pink. Your floor is green and your counter is blue. That is what I said. We are going to play fairy and princess. Bunny Crackers are my favorite food. Love, Cecilia."

Awwwwwww <3 Jeg gleder meg SÅ fælt til å møte henne og Wylie! Og selvfølgelig foreldrene også.

I går fant jeg også ut hvilket hotell vi skal være på under forberedelseskurset i New York. Vel, hotellet ligger i New Jersey og heter Sheraton Meadowlands Hotel & Conference Center. (http://www.sheratonmeadowlandshotel.com/) Det er KJEMPEFINT! Hotellrommene har utsikt til New York City Skyline. En skikkelig pangstart på et fantastisk år. Det vet jeg det kommer til å bli :)

I stad fikk jeg en mail av familien igjen. De har kjøpt seg et nytt hus de skal flytte inn i i Oktober. Det vil si at jeg får være med på flyttingen. Jeg gleder meg. Huset er helt nydelig! Legger ved et bilde av huset. Det er skikkelig typisk amerikansk. Jeg har ikke ord for hvor flott jeg synes det er!


Lovely, right? <3

Huset ligger i en liten "town" - Efland, North Carolina.

"We also bought a car for you to drive. It's a Hondy Odyssey minivan." Jeg søkte på google, og bilen ser riktig fin ut. Jeg skal bruke minivanen når jeg kjører med barna, og når jeg kjører rundt alene skal jeg låne en Volkswagen Passat :) Jeg hadde IKKE regnet med at de skulle kjøpe en egen bil til meg - de slutter aldri å overraske! :D

JEG VIL DRA NÅ!

5 kommentarer:

  1. Oh my GOD! Så utrolig snille de er :D Egen bil, og så utrolig kult at de skal flytte til det nye huset. Jeg får lyst til å bare bli med deg :D er det greit?

    SvarSlett
  2. Og forresten, så søtt hus. Det minner om det hører til en gård eller noe, et sånt hus man alltid ser på tv hvor noen sitter i en gyngestol utenfor på terrassen, om du skjønner? :D

    SvarSlett
  3. Jeg vet :D De er helt utrolige! Så utrolig omtenksomme og gavmilde. Haha, bare bli med :D Ja, jeg skjønner akkurat hva du mener :) Tenker på huset til Coach Whitey Durham i One Tree Hill :D

    SvarSlett