fredag 28. august 2009

My perfect end of 2009 / start of 2010

Gjett hvem som kommer til North Carolina i juleferien for å besøke meg? Min kjære, Andreas. Å, jeg gleder meg allerede. Han sendte meg en mail i stad med reiseinfo. Han ankommer Raleigh/Durham Intl. 26. desember kl. 7:26pm. Det blir en fantastisk kveld! Min kjære Andreas har da vært ute å flydd i 19 timer, så forhåpentligvis sover han litt på flyet, så han holder seg våken utover kvelden.

Jeg/vi har ikke lagt noen detaljert plan for ferien ennå, men det vi vet så langt er at vi skal feire nyttårsaften sammen (hjemreisen er 2. januar), og vi skal på en liten road trip ned til Wilmington, der hvor min all time yndlingsserie, One Tree Hill, er spilt inn. Jeg gleder meg som en liten unge!

4 months left... <3

5 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli den beste romjula og nyttårsaften jeg kan tenke meg. Og antagelig den beste noensinne!
    Jeg teller dager...

    Elsker deg!

    SvarSlett
  2. så söta ni är! vad mysigt. är lite avundsjuk på att inte jag får se OTH in real life :(

    SvarSlett
  3. Andreas: Åååå <3 Min kjære! Du er så søt! Jeg er helt enig. Jeg gleder meg veldig! Det kommer definitivt til å bli en fantastisk romjul og nyttårsaften :)

    SvarSlett
  4. Silje: Ja, gjett om jeg gleder meg :D Cheer up, sweetie <3 Vi kan dra tilbake sammen å se OTH in real life en annen gang :)

    Karoline: Ja, det blir fantastisk :)

    SvarSlett