fredag 21. august 2009

Shopping with the boys

Siste fulle dagen på Hilton Head, South Carolina.
I dag sov jeg lenge - helt til litt over 10. Jeg stod opp, gikk ned for å spiste frokost, men endte opp med å spise blueberry muffins (med MASSE deilig sukker, kanel og smør). Takk, Monica! :) Etter muffins spiste jeg en bolle cereal, og etterhvert gikk turen ned til stranda. Etter noen timer hadde jeg en Skype-date med Andreas. Det var så koselig! Vi snakket i ca. 2 timer om alt mulig, og Andreas fikk hilse på lille Cecilia, og kusinen, Avery også. Det hjelper mye å kunne se og snakke med sin kjære når man lengter hjem etter sin utkårede <3 Jeg ringte også farmor og farfar i dag. Var godt å snakke med dem igjen. Jeg savner dere alle så mye!

Til middag spiste vi reker og maiskolber (nam!), og til dessert? SHOPPING <3... med gutta. John, Andy og jeg dro avgårde til Tanger Outlet Center igjen. Jeg brukte LANG tid på American Eagle, men endte opp med å holde meg til et par flip flops. Igjen?! I know, right... (Men jeg er så lav, og med disse ser jeg minst 8 cm. høyere ut...)

Etter en vellykket shopping spree på American Eagle fortsatte turen til Walmart. Jeg bare MÅTTE. John skulle bare ha formula (morsmelkerstatning) til Wylie, og Andy skulle kjøpe med litt Cherry Coke til Katie (og meg, wee!). Han var også så generøs å betalte for en hel kartong med Goldfish til meg. Jeg liker å være på ferie :D

Dagens kjøp:
- Flip Flop Wedges fra American Eagle
- Cheddar Goldfish, yummm <3



Min nye favorittrett <3

2 kommentarer:

  1. "Når jeg kommer til USA skal jeg ikke spise godteri" :D haha.

    SvarSlett
  2. Vel, teknisk sett er det ikke godteri :D

    SvarSlett