lørdag 29. august 2009

Min kjære pappa <3

I dag, 29. august 2009, er det ett år siden min kjære pappa gikk bort. Det er helt utrolig hvor fort tiden har gått. Jeg savner han hver eneste dag, og skulle virkelig ønske han visste hva jeg opplever her borte i Amerika. Men jeg velger å tro at han ser ned på meg og får med seg hver eneste lille detalj. Jeg var, og kommer alltid til å være veldig, veldig glad i pappaen min. Jeg savner han så!

Min snille vertsfamilie ga meg en blomsterbukett i dag. Det var utrolig snilt gjort av dem. I tillegg hadde de kjøpt en gigantisk kartong med Goldfish-påfyll til meg.

Ellers har jeg igjen vært ute på nye eventyr i dag. Jeg stod opp, spiste Froot Loops til frokost, før jeg satte meg i den "lille" Volkswagen Passat'en deres. Den er absolutt ikke liten, men i forhold til minivanen er den heller ikke stor, og jeg har funnet ut at jeg trives mye bedre i en større bil. Man føler seg virkelig "on top of the world" i en stor bil med musikken "blasting". Anyways; Jeg printet ut kjøreanvisninger fra Google Maps, og bega meg ut på nok et kjøreeventyr mot Southpoint Mall. Jeg havnet i feil fil i et lite øyeblikk og woops så var jeg på vei et helt annet sted enn planlagt, men etter et par heftige lyskryss og U-svinger var jeg igjen på rett kjør, og noen få minutter senere var jeg ankommet målet. Jeg er virkelig stolt av meg selv om dagen. Det er som å overgå en stor indre frykt. Jeg har alltid elsket å kjøre bil, men jeg har aldri likt å kjøre steder jeg ikke er kjent. Jeg turte så vidt å kjøre alene til Jessheim før jeg flyttet hit, og nå kjører jeg hvorhen jeg måtte trenge å kjøre.

Vel fremme på Southpoint møtte jeg Jenny fra Tyskland. Dette er Simmys venninne. Etter et par minutter kom Simmy også, og shoppingeventyret startet. Jeg var ganske flink med pengene og kjøpte ikke altfor mye, men jeg er veldig fornøyd med det jeg faktisk kjøpte.

Vel hjemme sa Leigh at jeg kunne bestemme dagens middag. Jeg valgte mac and cheese, så det fulle måltidet bestod av pølser i brød med "some kind of cabbage", ost og ketchup, macaroni and cheese og brokkoli. Riktig godt! Ved siden av hadde jeg en deilig Cherry Coke, og til dessert? En liten brownie :) Vi spiste middag og så på A Cinderella Story, utvalgt av John :D

Til slutt må jeg avslutte med å fortelle noen småting som gleder meg :)
1. Jeg har endelig bestilt ny telefon, og valget falt på en Blackberry Curve 8900 <3
2. Party In The USA - Mileys nye hit! Den er SÅ fengende! Jeg elsker den <3
3. I November skal Simmy og jeg på Miley Cyrus-konsert :D :D :D

Blackberry Curve 8900 <3


Dagens kjøp:
- Kjole fra Urban Outfitters
- Kjole fra American Eagle
- Veske fra Charlotte Russe
- 2 neglelakker fra Charlotte Russe

De nydelige blomstene jeg fikk av vertsfamilien min.


Den største kartongen fikk jeg av vertsfamilien min :D, og den andre kjøpte jeg for noen dager siden.


Kjole fra Urban Outfitters.


Kjole fra American Eagle.


Veske fra Charlotte Russe.


Neglelakk fra Charlotte Russe.

5 kommentarer:

  1. Det er så trist med faren din :(

    Elsker Party in the USA :D Og så kult at du får Blackberry! Likte alle tingene du har kjøpt :)

    SvarSlett
  2. Trist, sender tankene mine til deg Cecilie! :)

    Btw; Elsker kjøpene dine :) :)

    SvarSlett
  3. Karoline: Ja, det er veldig trist :(
    Party In The USA ftw <3 Ja, gjett om jeg gleder meg til den kommer :) Takk! :D

    Katrine: Tusen takk, Katrine! Det er koselig å høre :) Takk :D Bra du likte dem.

    SvarSlett
  4. tänker på dig...det är inte lätt sånna dagar men du har ju en värdsfamilj som verkligen är guld värd. klem

    SvarSlett
  5. Takk, Silje <3 Ja, de er helt fantastiske, så det hjelper mye. Klem.

    SvarSlett