mandag 31. august 2009

Labor Day weekend coming up

Jepp, så i dag er det fire dager til starten av Labor Day weekend, eller arbeidernes dag, som det så godt heter på norsk. Labor Day i USA er alltid den første mandagen i september, altså 7. september i år. Internasjonalt feires dagen 1. mai. Leigh og John spurte meg om jeg ville være med dem til Atlantic Beach til helgen. Johns mor eier en "condo" i leilighetkomplekset én uke hvert år - dette kalles "timeshare". Vi skal tilbringe lørdag til tirsdag der. Atlantic Beach ligger ved Atlanterhavskysten i North Carolina ca. 3 1/2 time fra Durham.

Her er et bilde av "The Sands Villa Resort".

3 kommentarer:

  1. Det så ikke så værst ut må jeg si :)

    SvarSlett
  2. Wow, kult :D Så snille de er. Pakken din blir sendt i morgen!

    SvarSlett
  3. Silje: Ja, ser veldig bra ut. Jeg gleder meg :)

    Karoline: Ja, de er kjempesnille :) Wee, jeg gleder meg!

    SvarSlett