lørdag 22. august 2009

Driving in America

Wow, what a day!

Stod opp altfor tidlig, ca. klokka 8, tok en kjapp dusj + en kjapp frokost. Fikk samlet sammen alt skrotet mitt (well, not really) før vi tok turen oppover mot North Carolina igjen. Klokka var ca. 10 når vi startet, og 4 når vi kom frem - vi brukte altså 6 timer med et par stopp, blandt annet lunch på/hos Wendy's. Men kjøreturen gikk forsåvidt greit, den. Jeg hørte på musikk ca. hele veien, og så på alle de fine amerikanske bilene som passerte.

Vel fremme snakket jeg med både mamma, Erik og Andreas på Skype, før John ville ta meg med på kjøretur. Cecilia ble også med. Og hvem kjørte? Ikke Cecilia (duh!), ikke John... Men MEG! JEG kjørte. Automatgir. I Amerika. GEEZUZZ! Men tro det eller ei, det gikk nokså bra. Jeg kjørte en kjempeliten runde her i nærområdet før vi nærmet oss motorvei nummer 1 (med 2 kjørefelt hver vei), for så å bevege oss videre til motorvei nummer 2 (med 4 kjørefelt hver vei). Tjoi kor det går! Men som sagt; Det gikk bra. Det var en moro opplevelse, og jeg trives ganske godt på veiene her allerede.

Vi tok turen til Cecilias nye "skole", før vi dro til Walmart. Jeg ville kjøpe noen nye filmer. Jeg endte opp med to nye DVDer. Jeg har sett begge før, og elsket dem. Etter Walmart, dro vi hjem å spiste middag og is, og så på 17 Again :)

Dagens kjøp:
- 17 Again
- Hannah Montana: The Movie

Jeg har ventet SÅ lenge på at 17 Again skulle komme på DVD :D


+ noen bilder av meg i den SVÆRE bilen...






3 kommentarer: