torsdag 20. august 2009

Outlet Shopping <3

Dette har virkelig vært en bra dag. Jeg stod opp og spiste frokost. Foran meg ventet et shoppingeventyr uten like (no worries, jeg har ikke handlet SÅ mye!). Leigh, Leigh's søster; Monica, Leigh's bror's hustru; Katie og jeg dro avgårde til Tanger Outlet Center. Har du ikke hørt om Outlet Malls før? Det er massevis av butikker samlet på et sted, men ikke inne i et kjøpesenter. For å nevne noen: Gap, Banana Republic, American Eagle, Ann Taylor, PacSun m.m. Vi shoppet, for så å avslutte shoppingrunden med fast food på Wendy's. Visste du at Wendy's bare har firkantede burgere?

Når vi kom tilbake til huset hadde jeg en Skype date med mamma og Erik, før jeg endelig fikk snakke ordentlig med min kjære igjen på over én uke (og én uke føles veldig lenge når man har flyttet til Amerika og er helt alene i den store verden!). Apropos; Nå fikk jeg akkurat god morgen-melding av Andreas. Klokka er 12:26 am her, og 6:30 am der. Hahaha. Jeg skal snart legge meg, han har akkurat stått opp.

Anyways... Etter å ha snakket med Andreas var det tid for family photos. Vi gikk ned på stranda, alle iført rosa og/eller hvitt, og prøvde iherdes å få tatt noen familiebilder. Men når man er 9 voksne, 5 barn og 1 baby sier det seg selv at det er langt ifra smooth sailing... Men bilder ble det, og riktig fine også. Etter photo shoot'en bar det opp til huset igjen hvor vi bestilte pizza og salat til middag. Resten av kvelden har gått med til å spille Uno, spise is og prøve å finne ut hva slags telefon/abonnement jeg skal ha.

Dagens kjøp:
- GAP flip flops (ikke plast, men "skinn")
- Karl Lagerfeld genser
- Prada solbriller (ekte)



Front


Rygg




4 kommentarer: