torsdag 6. august 2009

Up 'n coming: Goodbye Party

Jepp, da var det én dag nærmere avreise. 4 dager igjen. I dag har jeg fått unnagjort en stor del av pakkingen. Gjenstår ennå litt. Er vanskelig å pakke ned ting som er så dagligdagse. Pakkingen i seg selv er generelt vanskelig. Jeg vil ha med så mye, men har begrenset med plass. Får heller gjøre flere innkjøp når jeg er vel på plass. I tillegg har mamma funnet frem en kopi av fødselsattesten min, og jeg har gjort som jeg skal og oversatt den til engelsk.

Jeg gleder meg til i morgen. Da skal jeg ha avskjedsfest hjemme hos meg med grilling og kos. Det er meldt bra vær, jeg kommer til å omgås gode venner og min kjære Andreas kommer hjem på helgeperm i morra. Han blir hos meg til formiddagstid på søndag. Blir trist å ikke se han på så lenge, men godt å få han hjem <3 Dette kommer nok til å bli en bra helg! :)

2 kommentarer: