onsdag 30. september 2009

Girl's night + scary shiz!

I kveld har jeg hatt en avslappende, god, men helt forferdelig skummel kveld. I 5-tiden når jeg endelig var "off duty", snakket jeg med mamma på Skype i nesten én time. Var koselig å kunne snakke litt lengre igjen :) Klokka 6 dro jeg ut å spiste pizza og salat sammen med Leigh, Cecilia, Wylie og Stuart, som er Leigh's gode eldre venninne (hun er, sammen med Ed, naboen vår - og nesten som en bestemor for Cecilia). Det var veldig koselig! Og tro det eller ei, dette er bare fjerde gangen jeg spiser pizza siden jeg kom hit for nesten to måneder siden. Etter jeg kom tilbake satt jeg å så på en tegneserie sammen med Cecilia og Wylie, før jeg tilbød meg å hjelpe Leigh med å gjøre klar Wylie for senga. Deretter ble den en avslappende sofakveld for min del. Jeg så en ny Mary-Kate & Ashley intervjuspesial. Likte den godt. Minte meg på hvorfor jeg elsker dem.

Men så skjedde det noe grusomt. Det var helt vanvittig. Jeg sverger at alt inni meg frøs i disse øyeblikkene. Alt står på engelsk, ettersom jeg originalt skrev det til noen engelsktalende venner, og jeg gidder ikke skrive alt på nytt på norsk, so here goes...

So as some of you may know I'm currently living in America, working as an Au Pair. We live in an old house from 1936 - we're moving in a month, though. Anyway, my host mom just went to bed about 30 minutes ago, so she was upstair in bed, as were Cecilia and Wylie. John's outta town for the week. I was sitting downstair in the den, which is across the hallway from the kitchen. The door to the kitchen was open, and the doorway to the den doesn't even have a door. Everyone's asleep. I'm sitting on the couch on my laptop, when I hear some sounds coming from the kitchen. Normal sounds. Sounds of someone walking and just doing kitchen activity. I immediately froze, cause it wasn't your normal "I think I may be hearing a tiny little sound coming from the kitchen". It was FULL ON kitchen activity like you'd hear if someone was actually in there. Leigh had just gone to bed upstairs, so it couldn't be her. I thought it could've been Jacques. He was was lying on the floor asleep right in front of me right before, but he could've gone in their without me noticing. I bent forward. Nope, he was still there, right in front of the couch - asleep. I SWEAR TO GOD SOMEONE WAS IN THERE! I have NEVER in my life experienced something like this before. It could very well have been a dog. More likely a dog than a human actually. And their other dog, Rainey, just died a few months ago....
Holy crap, I was scared to.... I don't even know. I just sat there paralyzed for a few seconds before I gatherd my laptop, took Jacques with me to the kitchen (he stays there during the night), turned the lights out and went upstairs. Scariest thing ever turning the lights out down there. Oh holy shiz! I don't even know what to say.

4 kommentarer:

  1. Å herregud!! Jeg ble redd bare av å lese det :O :O :O :O Sykt skummelt!

    SvarSlett
  2. Ja, det var helt grusomt. Og når jeg kom meg opp på rommet mitt begynte bikkja som nå var nede på kjøkkenet å bjeffe :S Han pleier aldri gjøre det midt på natta/kvelden.. Gud :|

    SvarSlett
  3. herregud, så fælt! jeg hadde skreket, haha :P

    SvarSlett
  4. Ja, det var rett og slett helt forferdelig. Aldri opplevd noe liknende.

    SvarSlett