lørdag 19. september 2009

Happy 2nd birthday, Nicholas!

Nå som klokka er over 12 (faktisk 1:50) den 21. september, kan jeg starte med å si: Happy 2nd birthday, Nicholas! Nicholas er Cecilia og Wylies fetter. Han er sønn av Katie og Brian (Brian er Leighs bror). I dag i halv 4-tiden kjørte vi til Wake Forest, som ligger ca. 45 minutter unna, for å feire Nicholas' bursdag.

Så fort jeg steg ut av bilen ble jeg møtt av en overlykkelig liten frøken. "BIG CECILIE!" ropte Avery, og kastet seg i armene mine. Så utrolig koselig! Det første vi gjorde var å dra til Target for å kjøpe Lego til Jackson, og Cherry Coke til Katie (ja, det var faktisk hennes request!). Brian spurte om jeg ville kjøre, og jeg sa selvfølgelig ja. Hvis dere ikke vet det fra før av, så ELSKER jeg å kjøre bil. Vi kjørte til Target, før vi fortsatte til Chick-Filé, hvor vi kjøpte inn chicken nuggets. Bursdagsmenyen bestod altså av chicken nuggets, poteter og salat, og med deilige cupcakes etterpå. Dessuten hadde Katie bakt pepperkaker, som jeg ikke smakte på fordi jeg aldri fikk anledningen. Cupcake'n var hvertfall nydelig!

Nicholas hadde "frosting" over hele seg :)


Katie ville også vise oss Nicholas og Averys Halloweenkostymer.

Avery some Wonder Woman :)


..og Nicholas som Mickey Mouse :)


Avery var supersøt hele kvelden, og kom stadig med utsagn som "Cecilie, I love you and always miss you. I always ask my mom where you are, and then I cry." Er det mulig å bli så søt? Hadde en kjempefin kveld :)

Nå sitter jeg her og bare koser meg. Alle andre har lagt seg. Klokken er nå 2:05. Jeg hører på Use Somebody av Kings of Leon. Herlig!

4 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en koselig kveld, jenta mi! :) <3 Og de ungene høres og ser søte ut! ;)

    SvarSlett
  2. Haha, så utroolig søtt :)
    Må ha vært en super kveld!

    SvarSlett
  3. Ja, jeg hadde en fantastisk kveld, og de er bare supersøte alle sammen :)

    SvarSlett