tirsdag 29. september 2009

The drama is ON!

I dag har jeg først vært på college i to og en halv time, og tro det eller ei: I dag gikk det faktisk bittelittegrann bedre. Jeg klarte å forme noen veldig enkle setninger. Ikke værst bare det.

Ellers har jeg hatt en avslappende og bra kveld. Spaghetti til middag, The Hills OG The City sesongpremiere. Veldig, veldig bra! Kjipt at Lauren ikke er med i The Hills lenger, men det kommer til å bli bra uansett. Allerede etter 10 minutter greide Kristin Cavallari å skape drama, haha. Og The City - wow, it's heating up already! Elsker det.

..speaking of MTV. For noen dager siden fant jeg en ad online ang. å være med som statist i One Tree Hill. For å få mer info måtte jeg bli medlem av en nettside; Talent Hunter. Etter det har jeg blitt kontaktet av MTV, som vil at jeg skal sende inn søknad om å bli med i et ny MTV-serie. Yeah, right. For å lese meldingen må jeg oppgradere kontoen min der og betale for det, så nope. Men, det kunne blitt gøy - haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar