torsdag 3. september 2009

No computer = poorer blog updates

Naa laaner jeg Leighs laptop, saa da griper jeg sjansen og skriver et fullt innlegg om hva som kommer til aa skje fremover, og hva som har skjedd. Som sagt saa klikket laptopen min i gaar kveld, og jeg trodde foerst det var harddiscen som var gaaen, men naa har John sett paa det og han tror det bare er en en systemfeil. Han skal derfor ta med seg laptopen min paa jobben sin i morgen, og faa noen til aa se paa den. Uansett trenger jeg mine reinstallasjons-CDer for aa faa fart paa den igjen, og disse ligger i kommodeskuffen min hjemme i Eidsvoll, altsaa maa min kjaere mamma vaere saa snill aa sende de over.

Ellers kan jeg jo meddele at jeg fikk en nydelig bukett med hvite roser av vertsfamilien min i gaar, etter at jeg fikk den triste beskjeden om at bestefar var doed. Lille Cecilia ble misunnelig, saa derfor maatte Leigh dele buketten i to og lage en vase til hver av oss. Aa, Cecilia er saa soet!

Jeg har ogsaa blitt bedre kjent med min nye Blackberry (jeg skulle til aa skrive Blackberry-telefon, men jeg vil ikke kalle den det, for den er saa mye mer enn en telefon!), som er helt fantastisk. Jeg har heldigvis internett paa den, saa i de kommende dagene kommer det nok til aa bli noen kortere blogginnlegg uten bilder. Mye lettere aa ta dette naar jeg har en laptop. Riktignok er Blackberryen helt fantastisk, men uansett hvor fantastisk den er, kommer det alltid til aa vaere lettere og kjappere aa bruke en laptop.

I morgen skal jeg paa kino med Simmy. Vi skal paa "The Cinemas at Southpoint" som er del av Southpoint Mall, saa det overrasker meg ikke om det blir noen ekstra kjoep ved siden av. Dessuten har jeg voldsomme Starbucks-cravings naa, saa jeg gleder meg virkelig til aa bestille en Mocha Frap. i morra. Og paa loerdag drar vi som sagt til Atlantic Beach. Det er ikke 100% sikkert, fordi Leigh foeler seg ikke helt vel, men nesten sikkert er det, og jeg haaper det gaar i orden, for det hadde vaert saa deilig med en strandferie igjen. Bortskjemt much? Oh well.

PS: Av en eller annen grunn faar jeg ikke kommentert paa blogginnleggene mine via Blackberryen, saa jeg faar ikke svart paa kommentarene deres, men vit at jeg leser- og setter pris paa dem :)

Snakkes via Blackberry!

1 kommentar: