onsdag 16. september 2009

Finally! + Charlotte, North Carolina this weekend!

Nå har jeg endelig laptopen min up and running igjen, så nå kan dere se frem til mange nye blogginnlegg i den nærmeste fremtid...hvis jeg husker alt som har skjedd. Jeg hadde med meg to dagbøker, men allerede etter tre dager i New York begynte det å dabbe av. Uff! Men jeg har da iallefall bloggen å se tilbake på. Og jeg har jo ikke skrevet rent lite heller.

Jeg har det veldig bra her om dagen, og kan jo fortelle om min tur til Food Lion i dag. Jeg skulle egentlig bare kjøpe inn påfyll med Cola, men kom tilbake med dette: 12 pk. Coca Cola-bokser, Ben & Jerry's Half Baked iskrem (beste du noensinne vil smake!!), Goldfish (X-tra Cheddar. Måtte jo smake den også, men jeg foretrekker virkelig den vanlige), Frosted Raspberry Pop Tarts, 3 pakker Bubblicious vannmelon-tyggis, cantalope-melon og Star Magazine. God Bless America!

I kveld har Leigh besøk av ei venninne, og hennes venninne igjen, så i kveld har vi blandt annet kost oss med taco til middag. Leighs venninne har reist mye, og ramset opp alle landene hun har vært i. Jeg klarte ikke holde tellinga, men det er neimen ikke mange land hun ikke har vært i. Imponerende! Håper virkelig jeg får muligheten til å reise mye. Ettersom de sover over til i morgen, tror jeg muligens Leigh tar seg fri i morra, noe som betyr at jeg ikke trenger å starte dagen før 9. Deilig! Må opp 8:15 for å dusje osv., og nå er klokka 12:26, så burde vel komme meg i seng snart.

På fredag reiser John ned til Oriental for å jobbe med båten, mens Leigh, barna og jeg kjører til Charlotte for å besøke Mary og Joel, Leighs foreldre. Vi skal være der til lørdag kveld/søndag morgen. Leigh skal hovedsaklig treffe noen venninner, blandt annet "henge" med hun som er her nå, så jeg kommer til å tilbringe mesteparten av helgen sammen med Cecilia og Wylie, og besteforeldrene. Mye mulig Mary skulle ta oss med til "the pool in the neighborhood". Wee! Fun, fun!

PS: Jeg får et walk-in skap i det nye huset som er ca. like stort som badet mitt her :D

7 kommentarer:

  1. Høres utrolig gøy ut! :) Du får ha en super helg i Charlotte! Lucky!
    Og kjempefint at du har fått gikset laptopen din da, ser frem til mange nye blogginnlegg, hihi :D

    SvarSlett
  2. walk-in closet!! <3<3 høres ut som du har det kjempefint! Bra du har fått pcen i orden igjen, gleder meg til å høre om alt som skjer framover:D

    SvarSlett
  3. Katrine: Tusen takk :) Ja, jeg er helt lost uten laptopen min.

    Silje: I knoooow <3

    SvarSlett
  4. Endelig flere blogginnlegg :D
    Savner deg, snups <3

    SvarSlett
  5. Bra du er tilbake så jeg kan lese meg opp på det jeg ikke husker fra tlfsamtalene våre! ;P Du er flink!

    Elsker deg!

    SvarSlett
  6. Så bra at du har fått fikset pcn din :D

    SvarSlett
  7. Camilla: Ja, jeg er så lettet selv. Jeg er ikke meg selv uten laptopen min. Savner deg også <3

    Andreas: Haha, jeg forteller deg mye "random" på tlf, men det er fordi jeg elsker deg <3

    Karoline: JA :D

    SvarSlett