lørdag 12. september 2009

Fun at Southpoint

Jeg har offisielt et nytt favorittsted I denne verden: Southpoint Mall, eller The Streets at Southpoint, som det saa fint heter. Jeg er der stoett og stadig. Forrige fredag var jeg der med Simmy og saa The Hangover. Fenomenal film! Den burde sees. Veldig artig! I dag moettes vi paa Southpoint klokken 2pm. Det var veldig godt og varmt ute, sola skinte og jeg brukte den blomstrete sommerkjolen jeg kjoepte der tidligere, sammen med mine elskede flip flops fra Gap. Det var en herlig dag, og den startet med en Caramel Frap. Jeg foretrekker mocha. Det ble noen herlige kjoep paa meg i dag ogsa, samt en kinotur. Vi saa 500 Days of Summer. Jeg likte den. Bilder av kjoepene kommer etterhvert, men jeg venter fortsatt paa install CD'ene mamma sendte meg.

Og forresten; Naa har jeg vaert I USA i en maaned! Ankom New York 10. august, og naa som det teknisk sett er 13. august siden klokka er langt over midnatt, har jeg ogsaa vaert i North Carolina I en maaned. Jeg trives godt her :)

1 kommentar:

  1. Så bra at du trives :) gleder meg til å se hva du har kjøpt.

    SvarSlett