fredag 25. september 2009

Good times

Fredag kveld. Klokken er 1:05. Og jeg som ikke trodde klokken var mer enn 11. Jeg har hatt en veldig bra kveld. Dagen startet bra, men var veldig lang, og i 6-tiden var jeg rett og slett beat. Jeg var SÅ sliten. Snakket med Andreas på Skype, men var trøtt og sliten og humøret har rett og slett ikke vært det beste i dag. Beklager, Andreas! Du vet jeg elsker deg <3 (Når det er sagt; Å se deg smile til meg på webcamera smelter meg innvendig.) Leigh er "outta town" i helgen - mer detaljert; High School reunion i Richmond, Virginia. John spurte hva jeg ønsket til middag. Svaret var klart: "Mac & cheese and whatever you'd like to go with it". Det ble altså en deilig dish med mac & cheese, grønnsaker og bisonkjøtt. Nam! John hadde en av sine beste kompiser, John, på besøk. Vi hadde en koselig "guttekveld" med øl (Cherry Coke for min del), Uno og historier. Jeg viste dem bilder av båtene pappa var så glad i. Det er ganske moro - John og pappa deler den samme interessen for båt, og å jobbe med ting selv. Nå om dagen driver John å lakkerer en del til seilbåten deres, nede i kjelleren (båten står i Oriental).

For ca. 45 minutter siden bestemte John (kompisen til John) og jeg meg for å dra en tur til Starbucks. Cravingen for en mocha frap. slo inn, og vi dro avgårde til Kroger (en gigantisk matbutikk som har en liten Starbucks). Selvfølgelig var Starbucks-seksjonen stengt, så vi dro på McDonald's drive-thru istedet. Jeg bestilte en mocha frap., men den var ikke på langt nær så god som den på Starbucks så vel hjemme fant jeg frem litt sjokoladeis, puttet det i blenderen, og helte det oppi. Det hjalp da litt. Men i morra; Da skal jeg på Starbucks.

Dagens gode gjerning: Jeg greide å manøvrere meg ut av parkeringsplassen utafor her (det var trangt og biler overalt).

Dagens artige: Det er andre gangen jeg får høre at jeg har Wisconsin-aksent. Hvorfor? Ingen anelse. Har aldri vært der engang. ..Men det bor mange nordmenn der.

Legger ved et søtt bilde Erik sendte meg som mms av Flip for noen dager siden :) (PS: Han må være verdens nydeligste lille hund. Bokstavelig talt. Greit nok at mange valper er søte, men se på han - perfection (if there's such a thing). Jeg savner han så <3

2 kommentarer:

  1. Det er veldig fint å lese bloggen din, Cecilie! :) Det hørtes ut som en koselig kveld! Glad det er sånne bra kvelder!

    Jeg elsker deg!

    SvarSlett
  2. Bra du liker å lese bloggen min :) Hadde en veldig artig kveld - håper du hadde en fin kveld også :) I love you too <3

    SvarSlett