onsdag 23. september 2009

Fall is here!

I gaar, 22. september, var den foerste offisielle hoestdagen. Og det var ikke vanskelig aa forstaa. Vi overskya vaer nesten hele dagen, med unntak av 20 minutter med litt sol. Rundt 4-tiden i gaar ettermiddag begynte det aa plaskregne. Det var helt ekstremt. Gaardsplassen saa mer ut som et svoemmebasseng. Dette resulterte I at deler av kjelleren ble "flooded" - det var ca 10 cm med vann paa gulvet, sa John. Men tro det eller ei, aa se regnet poese ned paa den maaten var en opplevelse i seg selv.

Akkurat naa sitter jeg nede i "the den" (aka. peisestua) og koser meg med Goldfish og Cherry Coke. Wylie tar en blund, og Cecilia er paa skolen. Senere i dag skal jeg moete Simmy paa Southpoint, foer vi drar hjem til henne og ser paa Twilight paa hjemmekinoanlegget deres. Simmy hadde ikke sett Twilight, saa da fant vi ut at vi fikk se den naa foer "The Twilight Saga: New Moon" kommer ut paa kino 20. november. Haaper ogsaa jeg rekker aa snakke med mamma og Erik paa Skype i dag. Vil helst snakke med min kjaere Andreas ogsaa, men han gaar til sengs naar min arbeidsdag akkurat er over :( The time difference...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar