torsdag 1. oktober 2009

Camilla Sweets, du vil like dette innlegget :)

Først vil jeg begynne å fortelle kort om dagen min. Den begynte ganske normalt. Jeg stod opp, kledde på Wylie og laget frokost til meg selv og henne. I litt over 9-tiden kom Leigh tilbake etter å ha kjørt Cecilia til skolen. Hun tok en dusj før hun dro av gårde med min bil (minivanen), og lot meg sitte igjen med hennes bil (passaten), fordi hun og Brian (broren hennes) skulle byttelåne biler - han trengte minivanen til å hente noen madrasser til den nye queen size-senga jeg skal ha i det nye huset...eller noe sånt. Så hentet jeg Cecilia på skolen, vi dro tilbake å spiste lunch, og så fikk jeg en melding av Leigh hvor hun skrev at hun skulle komme hjem i 2-tiden for å jobbe litt rundt i huset, så jeg kunne ta med meg Cecilia ut å gjøre noe gøy. Jeg tok med meg Cecilia til Southpoint. Først dro vi innom senteret. Jeg hadde Cecilia i stroller'en, og følte meg riktig bra i "mammarollen" der jeg spradet rundt med jentungen som forøvrig har mange likhetstrekk med meg. Blondt hår, blå øyne. Leigh derimot har mørkt hår og brune øyne. Vi gikk inn for å finne Sephora. Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe ID Bare Minerals mineralsminke etter å ha begynt med "Skin treatment for acne". Jeg har hatt et helt forferdelig breakout etter jeg kom hit - hvor det er VELDIG klamt og vått i lufta i forhold til hjemme. Mens jeg lette etter Sephora ble jeg stoppet av en dame som solgte noen neglprodukter. Hun spurte om jeg tok godt vare på neglene mine. Jeg svarte "not really". Hun hadde en slags neglfil med 3 forskjellige overflater. Først filte hun dem med en blå side, så en grå og til slutt en hvit. Neglen min så skinnende blank ut. Det så ut som om jeg hadde lakkert den med blank neglelakk. I tillegg får man med en liten oljesak som man skal smøre rundt neglebåndet og på neglen. Kan heller ikke glemme at pakningen inneholder en håndkrem. Jeg kunne velge mellom 3 forskjellige lukter. Jeg valgte "Vanilla and Coconut". Hun var en salgsperson, og ville selvfølgelig selge meg produktet som kostet $50. Dette er jo ganske mye, men allikevel ingenting med tanke på hvor bra produktet og pakningen er - som forøvrig skal vare i 3 år. Hun spurte plutselig, etter å ha fått vite at jeg kommer fra Norge "feirer dere jul i Norge?", jeg svarte ja - så spurte hun om jeg hadde noen venninner som kunne likt dette produktet. Den første personen som "came to mind" var Camilla. Hun sa "du skal få to pakninger for prisen av en. Gi den ene til Camilla". Så, Camilla - produktet er ditt! Verdt $50 (aka 300 kroner) - og helt FANTASTISK! Dette vil da bli din julegave i år, men jeg greide ikke vente med å fortelle deg om overraskelsen min, så nå vet du hva du har i vente :)

Ellers dro jeg innom Sephora for å kjøpe mineralsminken. Jeg spurte om de trodde Medium ville passe hudfargen min, og de sa de kunne gi meg en "skin color match", så da ble jeg sminket og lært opp til hvordan man skal påføre riktig, mengder osv. Jeg kjøpte Medium, og gikk fornøyd ut av butikken. $60 betalte jeg for det - pakningen inneholder forskjellige produkter av en verdi av $174. Lykkedag! Etter dette tok jeg med meg Cecilia til Dolce Vita (tror jeg butikken het), en iskrembutikk. Cecilia fikk en gigantisk sjokoladekule, enda jeg ba om å få en liten en. Så bar turen innom Starbucks hvor jeg kjøpte min elskede Mocha Frap. med pisket krem. Cecilia og jeg satt ute ved fontena i stekende varm sol og nøt våre "treats", før vi dro til Target for å kjøpe Belle Barbiedukke til Cecilia. Jeg kjøpte et par søte rosa solbriller til henne også, pluss litt nødvendigheter til meg selv. Blandt annet en kjempedeilig Champion-jakke til bare $19.99. De har MASSE billig Champion-klær på Target. Gjett hvem som skal kjøpe kosebukse til $22 neste gang hun er der :)

Jeg følte meg ganske fresh med mineralsminke, ripped jeans, hvit t-skjorte, brune flip flops, svart hettegenser, hvit veske, prada solbriller og hestehale høyt oppå hodet da jeg sofistikert og selvsikker gikk gjennom gangene på Durham Tech. College, da en svart gutt (det er neste bare svarte der) snudde seg og sa "Heyyyy, what's up? How you doin'?" med det værste sjekke-opp-gliset. Likte meg da. Hvem liker ikke oppmerksomhet? Men Andreas, don't worry - I love YOU!

Og så noen bilder..

ID Bare Minerals GET STARTED Kit, $60


The Wonder Product, $50 - Camilla, jeg minner deg på at den ene er til deg :) (PS: Nå har du god tid til å finne ut en super julegave til meg :D)


Hettegenser fra Champion <3


Mappe til å oppbevare diverse ting i, scotch tape (som en ekte amerikaner ville sagt) og tyggis. Kjøpte en konvolutt også, for jeg skal overraske ei kanadisk venninne med en video i posten :)


Nå, Camilla - tell me you love me ;D

3 kommentarer:

  1. I LOVE YOU!! <3<3<3
    Fantastisk start på dagen å lese sånne nyheter :D
    Jeg skal nok finne på no bra til deg og, Sweets ;) Miss you loads <3

    SvarSlett
  2. Det kjøpte jeg også andre gangen jeg var i USA :D Utrolig kjekke greier.

    SvarSlett
  3. Camilla: I LOVE YOU TOO! <3 Bra du er fornøyd :D Hihi, spent :) Miss you!!

    Karoline: Ja, det virker kjempebra så langt :)

    SvarSlett