torsdag 17. september 2009

Massive photo update :)

Jeg lovet å legge ut bilder av nye ting jeg har kjøpt, pluss mange bilder av rommet mitt her, så nå skal jeg ta meg tid til en skikkelig foto-oppdatering.

(For å se bildene i større format, klikk på dem!)

Jeg begynner med et bilde av Leigh og meg som ble tatt under feiringen av Duke Gardens' 75-årsjubileum. Vi har like solbriller. Liker dette bildet veldig godt. PS: Cola'n er alltid med!...


Så kommer alle bildene av rommet mitt...
Rommet mitt sett fra døråpningen.


Til høyre for senga mi.


Til venstre for senga mi. Legg merke til den svære Goldfish-kartongen under skatollet.


Bilde tatt fra høyre øvre hjørne.


Bilde tatt fra venstre øvre hjørne.


Høyre vindu aka. oppbevaringsplass.


Nattbordet mitt og dets viktigheter.


Venstre vindu aka. mer oppbevaringsplass.


Kosekroken (som jeg aldri sitter i). Senga mi er mitt tilfluktssted.


Det søteste med hele rommet.


Klesskapet mitt.


Velkommen inn! Det er jo nesten som et lite walk-in :)


Bukser, shorts osv.


Hangers.


Kjolene mine.


Mary-Kate & Ashley til pynt på toppen av kommoden.


Avslutter med et bilde av min private trappeoppgang. Man kan ikke se det så godt på dette bildet, men dette er praktisk talt som tatt fra Eidsvollbygningen - de hemlige gangene. Det var det første jeg tenkte på når jeg så de. Jeg bruker de sjeldent!...


Dette blir veldig mye bilder, så tror like gjerne jeg lager et blogginnlegg til med resten av bildene, så innlegget ikke blir altfor langt. To be continued...

3 kommentarer:

  1. Wow! Så helt fantastisk og koselig ut :)

    SvarSlett
  2. Du bor som den lille prinsessa du er :)
    Heldiggrisen <3

    SvarSlett
  3. Katrine: Ja, er kjempefint her :)

    Camilla: :D

    SvarSlett