søndag 20. september 2009

Massive photo update part 2

Har shoppet litt i dag også, men tenkte jeg kunne begynne med å legge ut bilder av mine tidligere kjøp.

Shopping - 13. september.

Kjole fra Urban Outfitters (elsker den) - SALG: Bare $9.99!


Og her er et bilde til for å vise hva slags farge den egentlig har.


Bukse fra American Eagle - utrolig komfortabel.


Joggebukse fra American Eaglie - perfekt for jobbdager.


Shopping - 14. september (haha, jeg er klar over at det allerede er dagen etter siste shopping spree.)

Neglelakkfjerner, Fantasy-parfyme og sminkefjernerservietter


Lipgloss og blyantspisser fra Sephora.


Belte og lipgloss fra en eller annen butikk jeg ikke husker navnet på.


Skjorte fra samme butikken. Beltet er kjøpt som tilbehør til denne skjorten.


..og til slutt 2 par øredobber fra Nordstrom.


Så kan jeg jo legge ved et bilde av min forholdsvis nye Blackberry-telefon. Den er ganske fantastisk! Veldig stilig design, og handy!


Her er den nydelige rosebuketten jeg fikk den dagen bestefar døde :(


Ikke sikkert dere alle vet det, men 5. august (fem dager før jeg flyttet til USA) møtte jeg endelig Karoline. Ei god venninne jeg ble kjent med over nettet for rundt 6 år siden. Vi har planlagt å møtes i årevis, men det har aldri blitt noe av. Vi møttes hvertfall endelig den 5. august, og da ble vi enige om å ha vennskapsarmbånd. Vi fant ingen fine vi likte i Oslo, så Karoline sa hun kunne lage selv og sende meg i posten. Kan starte med et bilde av Karoline og meg i Oslo.


Og her er armbåndet hun sendte meg i posten. Hun sendte med et matchende armbånd til lille Cecilia også. Tusen takk, Karoline :) Jeg elsker det!


Overraskelsen - norsk godis, kjøpt i Sverige. Mycket härligt!


Og helt til slutt får jeg avslutte med å fortelle litt om dagen min i dag. Jeg våknet i rundt halv 11-tiden, og noen minutter senere kom Leigh og banket på døren min og spurte om jeg ville være med til Walmart. Selvfølgelig ville jeg det. Først bestemte vi oss for å kjøre opp en tur å se det nye huset. Fra Cecilias pre-school og opp til huset var det 2 mil - og sivilasasjonen ligger hvor Cecilias skole er. Det vil si at mitt kommende år i USA er 2 mil oppi huttiheita, men det er veldig fint der, og de har massevis av "land". De skal heller ikke ha "cable" der, så det blir desverre ikke noe One Tree Hill, The Hills eller Gossip Girl på meg, så jeg får bare nyte disse siste to månedene her hvor jeg kan se det på TV, istedet for å se det online. Etter at vi sjekket ut huset, dro vi til Walmart hvor jeg kjøpte noen småting - påfyll med Cherry Coke og Pop Tarts + Pringles med cheddarsmak. I tillegg kjøpte jeg en UNC (University of North Carolina)-pysjbukse og et undertøysett.



Tro det eller ei; Dette er verdens beste BH. Jeg har allerede 4 stk. fra tidligere USA-turer. Hvem skulle vel tro at Walmart solgte noe så fantastisk? Det beste av alt - settet tilsammen kostet bare $10, og nå som kursen ligger på ca 5.8 kr blir det bare 58 kroner. Utrolig, men sant!


Og videre utover dagen gikk turen til Southpoint Mall (I KNOW - AGAIN, right?) hvor jeg møtte Emmie for å se Sorority Row. Min første scary movie her. Yes, den var SKUMMEL. Jeg likte den. For å se trailer, gå hit: http://www.youtube.com/watch?v=MbdY3_vLc2k - Audrina fra The Hills er med! Etter filmen gikk vi en liten tur innom Urban Outfitters, og til min store fornøyelse var skjørtet jeg har gått å siklet på i lang tid satt ned fra $48 til $19.99. Og jeg som nesten kjøpte det forrige helg. Bra beslutning, Cecilie!

(PS: Bildet nekter å rotere etter å ha blitt lastet opp, så excuse it!)

Og helt til slutt gikk turen til Target, hvor jeg kjøpte Advil for å bli kvitt hodepinen, Red Bull for å skylle ned Advil'en, tyggis fordi jeg hadde lyst på, og denne deilige joggebuksa fordi den kosta $6 (36 kroner!).


Helt til slutt avslutter jeg med et bilde fra akvariumet i Atlantic Beach bare fordi jeg elsker det. Det er bare så... fantastisk! Et bilde sier mer enn tusen ord.

5 kommentarer:

  1. Tenk at det snart er to måneder siden vi møttes alt! Og så bra at du likte det jeg sendte :D har faktisk fryktelig lyst på smågodt akkurat nå, men vi har INGEN ting i huset.

    Liker tingene du har kjøpt, spesielt den første kjolen og selvfølgelig Blackberry'en :D Jeg bruker også bher fra Walmart, haha :P enig med deg i at de er best. så mange fine og så billige! Liker bakgrunnen på telefonen også. Er det fra How The West Was Fun? :D

    SvarSlett
  2. Jeg skulle ønske jeg hadde penger og tid til å shoppe hele tida! jealous once again :P

    og beklager at jeg blogger så lite for tida, men det er noe hele tiden. skal prøve å skjerpe meg!

    Anyways, savner deg maaaaasse <3

    SvarSlett
  3. Fine ting, jenta mi! :)
    Men du shopper for mye! ;P

    SvarSlett
  4. Ååh, såå misunnelig på alt det fine du kjøper deg :) Skulle ønske jeg også var i statene og kunne shoppe på alle de kule butikkene der borte :D
    Og Blackberryen din; siiiikle :)

    For får fortsette å kose deg over there :)

    SvarSlett
  5. Karoline: Ja, det er utrolig hvor fort tiden flyr. Lyst på mer smågodt jeg også. Du får sende mer :D Jepp, bakgrunnen på telefonen er fra How The West Was Fun. Synes slutten er så utrolig fin, så jeg lagra et av bildene fra MKA-FAN og forminska så kvaliteten ble bedre :)

    Camilla: Don't worry :) Jeg savner deg veldig også <3

    Andreas: Takk :) Psh!

    Katrine: :D Takk, det skal jeg nok :)

    SvarSlett