tirsdag 20. oktober 2009

Busy week!

Nå sitter jeg å slapper av foran peisen. Varmeanlegget er fortsatt i ustand, så "right by the gas log" er favorittstedet mitt i huset om dagen. Om ca. en halvtime skal Wylie og jeg kjøre avgårde for å hente Cecilia. I mellomtiden tenkte jeg at jeg kunne skrive et lite innlegg om planene mine for uka. I kveld skal jeg først og fremst ha spansk frem til klokka 8:30. Deretter kjører jeg hjem for å slappe av litt, før The Hills begynner klokka 10, etterfulgt av The City klokken 10:30. Deretter bærer det rett til sengs vil jeg tro. Jeg er så trøtt om dagen.

I morgen skal jeg på "the North Carolina State Fair". Det blir artig. Jeg skal reise sammen med Emmie + en del flere jenter hun kjenner, og så skal vi møte Mareiken der, samt hennes venner. Mareiken er fra Tyskland, og var min romkamerat under forberedelseskurset i New York. (Min andre romkamerat, Nina fra Sverige, har bestemt seg for å reise tilbake til Sverige grunnet hjemlengsel :( Trist.) Anyways. Det er jeg som skal kjøre, og fair'en holder til i Raleigh, som er North Carolinas største by. Litt smånervøs ettersom bare reisen til Emmie for å hente alle sammen er en stor utfordring, men vi kommer vel frem til slutt.

På torsdag kveld har jeg egentlig "class", men ettersom Simmy reiser tilbake til Sør Afrika på lørdag vil jeg ikke gå glipp av middagen med jentene, så på torsdag kveld dropper jeg skole, og drar til Franklin St. (hovedgata i Chapel Hill) for å si farvel til min gode venninne :( Har ikke noe særlig lyst til å kjøre dit heller, så håper jeg kan kjøre til Simmy, sitte på meg henne, og så kjøre hjem igjen fra Simmy senere på kvelden.

Fredag kveld blir nok en slappe-av-kveld for min del. Muligens jeg tar en tur til Southpoint for å se etter kostyme til Halloween, og lørdag morgen klokka 6 (Gud, jeg vet!) reiser jeg avgårde til Washington D.C. sammen med Raquel og Magdalena. Hvis det blir noe av, da. Er nå ikke helt sikker. Mye frem og tilbake ettersom Raquel insisterer på å ha med mer enn tre for å dele på bensinutgiftene. Vel, vel.

To be updated!
Håper dere har en fin uke alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Busy girl :) Utrolig leit å høre at Simmy skal reise. Men du klarer deg nok bra likevel, og du kommer sikkert til å få deg enda flere venner med tiden :) Lykke til med spanish class!

    SvarSlett
  2. Busy, og sinnsykt trøtt. Hele tia! Ja, veldig leit, men jeg kjenner jo andre her, så det skal nok gå bra, bare veldig kjedelig når er av de man kjenner best reiser. Takk!

    SvarSlett