onsdag 28. oktober 2009

Love lives forever

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha sett Michael Jackson's This Is It med Alexandra fra Colombia. Ble noen innkjøp på Southpoint før kinoen også. Skal prøve å få lagt ut noen bilder og skrive om hva som har opptatt meg den siste uken i morra.

Meg om Michael Jackson: "I've fallen in love with him. Never really listened to his music before he died. I actually disliked him for some reason (pre-judgemental, yep). I was in Crete when he died, and read all about it in every magazine and newspaper. The stories fascinated me. I started listening to his music, and liked them. Of course I'd heard them before. I decided to go see Michael Jackson's This Is It, and wow. I am smitten! He was so amazing! His music is extremely catchy and well made. He has such an amazing impact on the world of music. First thing I did after getting out of the movie theatre was drive over to Target to buy a CD, but it was closed. Anyway, I'm filling up my iPod, and am already so excited to drive to pick up Cecilia tomorrow and listen to his amazing music."

Akkurat nå: Black or White - Michael Jackson.
PS: En mann som satt flere seter unna meg satt og filmet store deler av filmen. Jada.

Gleder meg allerede som en liten unge til filmen er ute på DVD, og se ikke bortifra at jeg drar å ser den en gang til. Andre som har sett den? Hva syntes dere?

Michael Jackson
King of Pop
Love lives forever.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar