fredag 2. oktober 2009

College Drop Outs!

Dette inlegget er dedikert til mine to gode venninner, Silje & Camilla. Begge to begynte på allmennlærerstudiet (right?) på HiO, og begge fant ut at dette ikke var noe for dem, og sluttet. Synd dere ikke trivdes med det, men det er en ny mulighet rett rundt hjørnet :)

Føles faktisk litt godt at jeg ikke er den eneste som ikke har begynt med ordentlige studier ennå. Og som jeg alltid kommer til å stå for: Det er aldri for sent å begynne å studere. Bare se på tante Anne, hun er 56 år og studerer fortsett - ved Universitetet i Stockholm. Stå på, jenter! Stolt av dere!

La oss begynne sammen på UiO alle tre neste høst, og ha det kjempegøy i lag :) Sorority <3

8 kommentarer:

  1. Da kan jeg komme og besøke deg i Oslo :D haha!

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig - jeg skal bo der :D

    SvarSlett
  3. Og min nysgjerrighet lurer veldig på hva du har tenkt å søke på UiO!? :) Jeg går der nå! :D

    SvarSlett
  4. To innlegg på rad som omhandler MEG :D Woho! I feel special <3

    SvarSlett
  5. Ikke bare om deg Ophaug!! Hehe:D Gleder meg til vi studerer på UiO alle tre!! :D

    SvarSlett
  6. Katrine: Jeg vet ikke helt ennå. Jeg tenker språk. Muligens tysk eller engelsk årsstudium eller bachelor :) I første omgang hvertfall. Hva studerer du? :)

    Camilla: That's because you are <3

    Silje: DET BLIR BEST! :D

    SvarSlett
  7. Åh, det blir sikkert bra :) jeg har blitt kjent med en del folk fra språkstudiene her på Blindern og de er alle veldig hyggelige! You'll fit right in :)
    Jeg studerer Nord-Amerika studier! Lots of fun! :D Og neste høst drar jeg på utvekslingsår til USA :)

    SvarSlett
  8. Ja, jeg gleder meg :) Men Nord-Amerika studier høres også ganske interessant ut. Har jo alltid interessert meg for det :) Så gøy :D

    SvarSlett