søndag 18. oktober 2009

Sadness :(

I det siste har jeg hatt problemer med å få tak i min gode venninne, Simmy, og i går ringte hun meg og sa at det hadde skjedd mye i det siste, og at hun skulle ringe meg opp senere. Nå, for ca. en time siden, bestemte jeg meg for å ringe henne for å høre hva som har skjedd, og for å spørre om hun ville bli med til D.C. denne helgen. Hun har slitt veldig med mageproblemer, og fortalte at det har blitt så ille, og at hun har gått ned så mye i vekt, at hun sammen med vertsfamilien sin har kommet frem til den beslutning at det beste er å dra tilbake til Sør-Afrika :( Hun drar allerede på lørdag :'( Hun er en av mine beste venner her.

En eller annen dag denne uken skal hun og jeg på Picasso-utstilling på Nasher muséet, som praktisk talt er naboen min, og så på torsdag skal hun, jeg og mange andre ut å spise middag. Dette skal være en farvel til Simmy, og en velkomst til en av Simmy's venninner fra orienteringsprogrammet i New York. Jenta hun ble kjent med der har bodd i New Jersey siden mai, men har ikke trivdes i det hele tatt, så nå har hun gjort re-match med Simmy's vertsfamilie, så denne jenta kommer hit på tirsdag. Det blir veldig trist at Simmy reiser :( Vi har hatt det så moro sammen på kino og shoppingrunder på Southpoint, samt. movie night hos henne. Uff. Jeg skjønner allikevel at dette er det beste for henne, og håper de kan finne ut hva som er i veien.

I'll sure miss you :(

2 kommentarer:

  1. Så kjedelig, Cecilie! Håper vennina hennes er like bra som henne og at dere kan bli godt kjent da! Det hadde vært fint! for deg, og for meg som vet at du får det mye bedre da! :)

    Elsker deg! <3

    SvarSlett