onsdag 7. oktober 2009

En halvhjertet dusj..

I dag har det vært varmt her. Cecilia, Wylie og jeg var ute å lekte utenfor huset i en og en halv time i stad, fra klokken 1:30 til 3. Vi satt på asfalten og tegnet med kritt (Wylie satt i vogna si) og Gud, så varmt det var! Var ikke bare jeg som svettet. Stakkars Cecilia - det piplet fra nesa hennes, og bakhodet + håret hennes var dryppende vått. VARMT! Nå er klokka 6:30 her, og det er fortsatt 28°C. Da kan du jo selv tenke deg hvor varmt det har vært tidligere i dag, i sola asfalten.

Anyways, jeg bestemte meg for å ta meg en dusj, så jeg hopper i dusjen og begynner å vaske meg... Så hører jeg John rope navnet mitt. Jeg trodde han bare ropte for å si at det var middag eller noe sånt, men så kommer han inn på badet. Jada, ta det helt med ro, de har dusjforheng som det er umulig å se igjennom. Han sier at jeg må skru av dusjen med én gang - de hadde fått vannlekkasje nede på kjøkkenet. Så jeg skrur av dusjen, hopper ut igjen og kler på meg. Jeg fikk da såvidt spylt meg litt, og vasket meg i ansiktet. Han tilbød seg å låne meg dusjen deres på deres bad, men ettersom jeg ikke hadde noe shampoo eller balsam i håret, tenkte jeg "pytt, la gå". Stakkars John. Han ba om unnskyldning for at han hadde stormet inn på badet. Han var nokså stressa. Selvfølgelig godtok jeg unnskyldningen. No offence taken.

Det kjipe er at jeg nå må begynne å dusje på badet som egentlig tilhører Cecilia og Wylies rom. Dette badet er ikke i bruk, og det har heller ikke et toalett eller speil. John skulle ordne det istand, slik at jeg i det minste får dusjet der inne. Heretter må jeg altså dusje på ett bad, og gjøre alt annet på mitt eget. Jaja, heldigvis er det bare rundt en måned til vi flytter inn i det nye huset :D

Ellers har jeg en avslappende kveld. Ikke skole, ingen planer. Jeg bestemte meg for å laste ned episode 4 av One Tree Hill, ettersom jeg gikk glipp av første halvpart, da jeg fikk Wylie & Cecilia i seng på mandag, og episode 1 fordi jeg rett og slett glemte at One Tree Hill startet den kvelden, og gikk glipp av de første 15 minuttene. Deretter bestemte jeg meg for å like gjerne laste ned episode 2 og 3 også. Greit å ha hvis det er en kveld jeg kjeder meg og ikke har noe annet å finne på.

I <3 One Tree Hill.

4 kommentarer:

  1. Det er TRE nye! :O
    Jeg vet ikke om jeg vil se det, men så vil jeg likevel. ÆÆÆH. Jeg savner Lucas og Peyton :(

    SvarSlett
  2. Han som også er med i Lipstick Jungle er så utrolig digg :D Haha!

    SvarSlett
  3. One Tree Hill er et av de beste middlene mot kjedsomhet :D

    SvarSlett
  4. Jepp. Du VIL se det. Det er kjempebra! Du har sett første episoden, regner jeg med? Jeg tenker faktisk ikke noe særlig over at Lucas & Peyton ikke er med lenger, for nå har vi jo Quinn ++. Quinn er SÅ pen!

    Karoline: Han som spiller Clay? Isåfall skjønner jeg ikke greia. Han er ikke SÅ digg.

    Katrine: Jeg elsker One Tree Hill for evig og alltid <3

    SvarSlett