fredag 23. oktober 2009

Joy of Life - D.C. next!



Jeg er i så fantastisk godt humør nå. Å, jeg elsker den følelsen! Jeg skulle egentlig møte Jasmin på Southpoint i kveld, men så måtte hun hente ei venninne i Greensboro. Hun sendte meg sms og spurte om jeg ville være med, men jeg var allerede på vei til Southpoint og så ikke meldingen før jeg kom frem. Dermed ble det litt tusling alene på meg i kveld. Jeg fikk endelig kjøpt Halloweenkostyme. It's totally RAD! I'm gonna be a sailor! Bilder kommer når jeg har litt bedre tid. Akkurat nå sitter jeg og hiver i meg en rett i koppen mac 'n cheese, ettersom det er 11 timer siden sist jeg spiste ordentlig mat. Hektisk liv, sa du? Neida, er vel mer lathet.

Anyway, jeg har mye å fortelle om. State Fair'en jeg var på på onsdag, avskjedsmiddagen for Simmy i går kveld ++. Men jeg har egentlig ikke så altfor god tid nå. Klokka er 11 her, og jeg skal opp om 6 timer (klokken 5: Gud bedre meg!) for å dra på roadtrip opp til D.C. med Raquel og Magdalena. Kan like gjerne bare holde meg oppe i noen timer til. Mye lettere å stå opp med lite søvn, enn sånn "akkurat passe". Akkurat passe er altfor lite. Oppdateringer kommer på søndag, tenker jeg.

Ha en god helg alle sammen!

PS: Jeg glemte å skrive hvorfor jeg er i så fantastisk godt humør. Vel, jeg har huset for meg selv. Leigh og barna er i Charlotte hos foreldrene til Leigh, og John er i Oriental og ordner med seilbåten. Sa jo at jeg skulle være "sailor"! Mens maten stod i mikro'n danset jeg rundt på kjøkkenet til Put Your Hands Up av Fat Man Scoop. Har også mer å fortelle om denne gleden, men det får tas senere. Skulle gjerne lagt ut om det nå, men ei.

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å lese om alt som gjør deg glad :D

    SvarSlett
  2. Andreas Molstad likes this.
    Koselig helg! Det liker jeg å høre. <3

    SvarSlett
  3. åh, blir så glad å höra att du är så glad och uppåt. du får mig till och med glad över internet! du är en riktig gledesprider! :) savner deg!

    SvarSlett
  4. Å, så koselig å høre, Silje :) Jeg savner deg også!

    SvarSlett