lørdag 31. oktober 2009

Happy Halloween!



Uff, jeg har blitt så forkjøla. Har hostet helt siden forrige helg, men i går tok det seg virkelig opp. Fikk kjempevondt i halsen, og ganske sikker på at jeg hadde feber i natt. Var grusomt! Men; Jeg er allikevel veldig klar for kveldens Halloween party. Denne meldingen fikk jeg av Sigrid på Facebook ang. kvelden:

Don't forget to come out to the Playhouse on Saturday 10/31 for the second annual Halloween Havoc! Come prepared to be terrified by the land of the farm animals. Heard through the grapevine there's gonna be some cool costumes, refreshments, tricks, treats, and games! If you want to stay the evening, just see Norman Bates, and he will gladly show you to your room. You don't wanna miss the 6.5 foot coffin cooler, the huge spider, nor all the other surprises...SEE YOU THERE!!

Spesielt spent på kiste-"kjølebagen". Bilder kommer :)

Have a super fantastic night, everyone!

4 kommentarer:

  1. vad är du utklädd till?

    happy halloween girl! :)

    SvarSlett
  2. Du husker Normann Bates?
    Det er han psyko i Psycho. :P
    Den vi så på Halloween for noen år siden. :)

    SvarSlett
  3. Silje: Jeg var utkledd som en Sailor Cadet :)

    Elin: Oh really? Jeg huska ikke at det var navnet hans. Trodde det var navnet på en av "the hosts", haha. Men ja, husker den Halloween-feiringa godt :) Trick or treating, lilla Halloweenbrus og Psycho. Må gjentas :)

    SvarSlett