mandag 30. november 2009

Advent?

I går kom vi hjem fra Atlanta. Vel, for å være helt nøyaktig; Charlotte, NC. Lørdag formiddag tok vi kjøreturen opp til Charlotte, NC, hvor foreldrene til Leigh bor, slik at vi skulle slippe en altfor lang kjøretur. Turen ned til Atlanta tok 10 timer. Uten trafikk tar det ca. 6, så det var en lang tur ned, men jeg har ikke noe imot lange bilturer. Sitter baki der og hører på musikk og titter ut av vinduet, jeg, og kunne ikke hatt det bedre. Vel, vi kjørte i 4 timer opp til Charlotte på lørdag, og søndag morgen tok vi turen hjem. Det tok ca. 2 timer. Leigh spurte om jeg kunne passe barna i noen timer igår, fordi de skulle opp til det nye huset og vaske veggene (innvendig), slik at det er klart til å bli malt. Jeg passet barna fra 12 til 7:30. Vi tok oss turen til parken. Det var kjempefint vær og varmt ute. Jeg tok noen bilder. Helt utrolig at dette var 1. søndag i advent...







1. søndag i advent...?




Tenkte jeg skulle prøve å få lagt ut noen bilder fra Thanksgiving etterhvert også, men de bildene er på et annet minnekort. Disse er bare fra Blackberryen. Har jo lovet dere bilder av meg og Whitney, og bilder fra Miley Cyrus også, så jeg har en del bildeoppdateringer å ta igjen. Men det kommer - jeg lover.

I går kveld møtte jeg Jenny på Southpoint. Jeg var skrubbsulten, så vi bestemte oss for å kjøre til Blockbusters å leie film, samt kjøpe pizza. Så tok vi turen til Jenny, hvor vi så 'The Invisible'. Ganske bra film! Og ja; Vi spiste ferskenringer også. Nam! I 11-tiden kjørte jeg hjem og surra litt rundt før jeg la meg. Og i dag morges...? Trøtt! Men nå er jeg ganske pigg. (Erik, leste du det?).

Right now: They Don't Care About Us - Michael Jackson

2 kommentarer: