tirsdag 1. desember 2009

Været




Før jeg sier noe som helst, igår fikk This Is It endelig utgivelsesdato. Den kommer ut på DVD & Blu-Ray i USA 26. januar. KOM FORT!

Idag våknet jeg klokka 7:45 etter å ha blitt vekt av vekkerklokka. Jeg var så grusomt trøtt. Å stå opp idag var rett og slett et mareritt. Og jeg som trodde det skulle hjelpe å legge seg tidligere igår kveld. La meg litt over 11. Hmm...

Jeg åpnet 'lokket' på laptopen for så å bli sjokkert. På skrivebordet har jeg to temperatur 'tabs'. Den ene viser temperaturen og værforholdet i Oslo, og den andre i Durham.

Oslo: 2°C
Durham: -2°C

WELCOME TO DECEMBER!
Tror dere jeg ble sjokkert, eller? En ting er at det var varmere i Oslo, men MINUSGRADER? HER? Men; Det skulle bare gå to timer før det var snudd igjen. Nå er det 0 grader i Oslo og 5 grader her. Weird! Tross 'the temprature drop' sitter jeg nå og spiser min andre bolle sjokoladeis til frokost. Nam.

PS: One Tree Hill tok kaka igår kveld!
Gjett hvem som ikke klarer å vente til neste mandag?



PS: I gårsdagens episode av One Tree Hill ble det vist et vegskilt hvor det stod: Tree Hill / Raleigh. Det var SÅ gøy, for Raleigh er ca. 30 min unna. Whoop!

High five, low five, chest five, toe five. BOOYAH!

3 kommentarer:

  1. Jeg leste Raleigh et eller annet sted her en dag, og da tenkte jeg på deg for du har jo nevnt det stedet noen ganger! :D

    SvarSlett
  2. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tid til å laste ned oth, men den gang ei :/
    Nå har forresten snøen kommet, og jeg håper den blir :) I dag har det vært strålende sol og -10 grader :) Jeg må forresten vite hvor jeg skal sende den julepakka.. Tenkte å gjøre det på torsdag, så facebook me :)

    SvarSlett
  3. Katrine: Jepp. Raleigh er en av de største byene i North Carolina, og like rundt hjørnet fra Durham :D

    Camilla: Du MÅ laste ned One Tree Hill! Kanskje i juleferien? Du vil ikke angre. Denne sesongen er best! Høres ut som om det er bra vær der hjemme, men litt for kaldt for min smak :/ OK, will do :D

    SvarSlett