fredag 20. november 2009

Kort om forrige helg

Sånn, nå skal jeg skrive litt kort om hva jeg gjorde forrige helg, for nå er det jaggu gått ei uka sia 'den tid' allerede. Fredag møtte jeg Jenny på Southpoint. Planen var å bare ta en Starbucks og henge der, men så endte det med at vi dro til Franklin St. (hovedgata i Chapel Hill, der alt utelivet er). Usminka og i en stor MJ t-skjorte! Oh well. 21årsgrense, sa du? Yeah yeah.. Kunne da like gjerne vært født Jennifer Radermacher, født 31. desember 1985 i Tyskland jeg, ikke sant? ;D Jeg skal ikke begi meg ut på noen DUI, så jeg holdt meg unna alkoholen, men hadde allikevel en artig kveld.

Lørdag dro Jenny og jeg til 'Crab Tree' shoppingsenter i Raleigh. Kjempeflott kjøpesenter som i tillegg får H&M i januar. Wee! Hvem skulle trodd at jeg ville savne H&M? Man lengter alltid etter det man ikke har, eh? Kjøpte en MJ-inspirert jakke og en festtopp. Jenny og jeg reiste frem og tilbake og overalt hele lørdagen, før vi dro til henne og 'vorsa' på rommet hennes. Så bar det ut til Franklin St. igjen. Denne kvelden var det hakket morsommere enn dagen før, men ble ikke like mye dansing ikveld. Og ikke no MJ-musikk heller :/ Her i USA stenger utesteder tidlig (kl. 2), så vi dro litt tidlig for å slippe kø, kjørte hjem til meg, skravlet og dusjet (ikke jeg, men Jenny) før vi hoppet til køys.

Dagen derpå var Jenny og jeg igjen overalt. Marshalls, Walmart, McDonald's, picnic i Duke Gardens og tilslutt tilbake på 'stamplassen' (Southpoint) senere den kvelden for å se 2012. Vi endte opp med å se This Is It igjen etterpå... 4. gangen for meg.

Ja, det var en herlig helg, og jeg har enda en herlig helg i vente. Idag skal det bare ryddes (ser virkelig ut som om lynet har slått ned på rommet mitt), slappes av og Skypes med Andreas. I morra rundt lunchtider kommer Whitney kjørendes fra South Carolina. Hvem er Whitney, tenker du? Whitney er ei 'online venninne' jeg ble kjent med på nettet for lenge sia. Ettersom Simmy ikke fikk blitt med på Miley-konsert spurte jeg om Whitney ville komme opp hit, så på søndag blir det Miley Cyrus i Greensboro, NC. Men før det skal vi blandt annet se New Moon imorra. Ja, dette blir virkelig en bra helg!

Have a good one, everyone!

4 kommentarer:

  1. Hei! Jeg er i matching-prosessen akkurat nå, og har fått en henvendelse fra en familie i Charlotte, NC. Har lest bloggen din en stund nå, så jeg ville bare spørre deg om hva du synes om NC? Jeg vet liksom ikke så veldig mye om den staten:P Er det mange au pairer her?

    SvarSlett
  2. Ååå, Miley-konsert :D I wanna go!

    SvarSlett
  3. Høres gøy ut, sweets!
    Og veit du no mer om hvor du bor rundt juletider? Jeg må jo sende pakka ganske snart hvis den skal komme frem i tide :)

    SvarSlett
  4. Nina: Hei! Så koselig at du leser bloggen min :) Hvor fant du ut om den? Jeg vil virkelig oppfordre deg til å komme hit til North Carolina! Den er sagt til å være en av de peneste statene i hele USA, og jeg er helt enig. Kan jo begynne med å si at det er herlig klima her. Det er jo en sørstat, så sommeren er lang, og fortsatt nå på slutten av November kommer det dager hvor man kan gå i t-skjorte. Begynner nok å synge på siste verset nå, men det har virkelig vært en herlig høst! South Carolina er jo rene syden om sommeren. Jeg var på familieferie der første uka jeg ankom her, og det var helt herlig! Det fine med å bo her er at man har mange fine steder nærme. Som sagt; South Carolina, man har Washington D.C. ca. 3 timer unna og New York "der oppe". Litt lengre strekning, men det er gjørelig. Det er en del Au Pairer her, ja. Jeg elsker NC, og ville ikke bodd i noen annen stat. Håper du kommer til å trives like mye :) Lykke til!

    Karoline: Ja, Miley-konserten var fantastisk :)

    Camilla: Nå føler jeg meg skyldig som nettopp kommenterte på bloggen din og ba deg kommentere mine innlegg, også ser jeg at du allerede har gjort det - TAKK :)

    Jeg vet fortsatt ikke. Planen er å bo i Efland, men foreløpig er vi fortsatt her, og jeg begynner å tvile litt på om vi har fått rumpene våre opp dit innen den tid, men jeg skal holde deg oppdatert.

    SvarSlett