onsdag 4. november 2009

Happy 85th, Farmor <3

I dag, 4. november 2009, fyller Farmor 85 år :)
Gratulerer så mye med dagen, kjære Farmor <3



Jeg sendte henne en fin blomsterbukett ettersom jeg desverre ikke fikk vært der og feiret bursdagen hennes. I tillegg ringte jeg henne i dag tidlig for å gratulere. Var så koselig å snakke med henne igjen. Farfar, mamma, Erik, Flip, tante Anne og onkel Börje var der sammen med henne og feiret i kveld. Jeg snakket med både mamma og Erik på Skype etter selskapet, og det hadde virkelig vært vellykket. Det gjør meg glad. Igjen, gratulerer så mye!

Selv har jeg hatt en ganske ålreit dag. Det har desverre begynt å bli kaldere her, så jeg har ikke vært noe særlig ute. Bare en liten tur utafor døra, hvor Cecilia og jeg tegnet med kritt på asfalten, mens Wylie satt i vogna og måtte nøye seg med å se på. Lille tulla :)

Onsdag kveld er alltid en kveld uten planer, for jeg har hverken 'class' eller noen TV-programmer jeg skal se på. (Apropos TV: Leigh kom med den gode nyheten at de kommer til å ha kanalen CW i det nye huset, så da får jeg sett One Tree Hill uten å laste det ned allikevel :D Vet ikke om de har MTV, men det er litt mindre viktig!..) Jeg bestemte meg nokså spontant etter middag for å ta meg en liten kjøretur til Southpoint. For litt siden så jeg noen utrolig nydelig pysjbukser på JCPenney, så jeg bestemte meg for å kjøpe en. Deretter tok jeg turen til Starbucks hvor jeg satte meg ned og nøt en Mocha Frap., før jeg til sist dro videre til Target, hvor jeg brukte nokså lang tid. Endte opp med noen gode kjøp i dag også :)

Det viktigste av alt <3


Den mykeste, deiligste pysjbuksa du noensinne vil komme borti.


Joggebukse. Jeg har altfor mange ukomfortable bukser. Joggebukser er et must iløpet av arbeidsdagen. $15 fra Target :)


Og til slutt; Gossip, tyggis og litt godis (Swedish Fish, yay!) + ny foundation fra Maybelline til så vidt over $7. Billig sminke!

2 kommentarer: