tirsdag 24. november 2009

Thanksgiving Break :)

I dag, tirsdag kveld, tar jeg 'helg' allerede :) Torsdag er det Thanksgiving, og i morgen tidlig kjører vi ned til Atlanta, Georgia for å feire Thanksgiving hos Monica (Leighs søster) og Andy. Hele familien til Leigh - de samme jeg ferierte med i Hilton Head, SC tidligere i år er der. Ja, blir godt med litt fri. Blir nok ut uka. Regner med vi kommer hjem på søndag. Ikveld skal jeg besøke Jenny. Hun har huset for seg selv, fordi vertsfamilien hennes reiser på Thanksgivingferie et eller annet sted, så blir nok filmkveld på oss. Kos <3

Whitney, meg & Jenny fra Martini Bar denne helgen :)

6 kommentarer:

  1. Du kan hilse jentene og si at de ser veldig snille og søte ut :)
    Jeg er forresten kjempemisunnelig på at du får oppleve en skikkelig Thanksgiving! :D have fun <3

    SvarSlett
  2. Det skal jeg gjøre :) Ja, det blir gøy. Alle disse amerikanske tradisjonene er det kjempegøy å kunne oppleve. Jeg er heldig :D Takk, du også <3

    SvarSlett
  3. Heihei... lest bloggen din i en lang stund nå egentlig.. og jeg kommer til å være au pair rundt august 2010 .. og jeg har blitt livredd av tanken på å kjøre i amerika etter de historiene du har skrevet her xD haha

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Hei. Snubla innom bolggen din da jeg skulle søke på Cannon 450D på Google. Lest litt her å har fått med meg at du er en slaks utvekslings student eller noe lignende? Altid vært en stor fan av det amerikanske folket og kulturen selv. Hvodan trives du i North Carolina? Skal prøve å følge med i bloggen frem over:) Sindre.

    SvarSlett
  6. HG: Ikke vær redd! Det blir mye lettere etterhvert, og sannsynligheten for at vertsfamilien din har GPS er veldig stor. Bare jeg som har vært uheldig der, I guess.

    Sindre: Jeg er Au Pair (barnepasser). Jeg trives kjempegodt i North Carolina :) Men dette er egentlig ikke en 'public blog'. Lagde den hovedsakelig for at de der hjemme skulle få et innblikk i hva jeg driver med her borte.

    SvarSlett