mandag 9. november 2009

Borte bra, hjemme best!


Mummitrollet & Mummidalen kommer alltid til å ha et 'soft spot' i hjertet mitt.

Nei, dette innlegget handler ikke om meg.

Dere husker kanskje Carolina? Jenta jeg møtte på Gardermoen 10. august 2009, ca. akkurat 3 måneder siden, som jeg fløy over til New York med, og hang sammen med mesteparten av tiden i New York? Tenkte meg det. Jeg snakka med henne igjen i dag (altfor lenge siden sist), og da fortalte hun at hun hadde vendt nesa hjem til Norge for to uker siden... Dette kom egentlig som et sjokk på meg, for det virket som om hun hadde det så bra der. Viste seg at hun kjedet seg ihjel, fordi hun jobbet for lite. Haha, skulle ønske jeg kunne si det samme. Ikke klag! Neida. Jeg har en helt normal "timeplan". Dette er jo tross alt jobben min, som jeg får betalt $195.75 for hver fredag. Og tro det eller ei, det holder i MASSEVIS! I begynnelsen var jeg litt skeptisk. Hadde aldri trodd at jeg kunne klare å leve på en ukeslønn som liknet dagslønna mi på Rema. Men CHEAP LIVING er nøkkelordet. Jeg betaler ikke engang for bensinen jeg bruker når jeg bruker bilene deres til egen rådighet, så det så!

Ja, nå har både Nina fra Sverige som var min roomie i New York, og Carolina dratt tilbake til Skandinavia. Hva med meg? Jeg har kommet for å bli! I ett år, anyway. Må si jeg gleder meg utrolig mye til å flytte sammen med Andreas neste høst enten det blir Oslo eller Setermoen.

Ha en god uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Så dumt at de har dratt tilbake :/

    SvarSlett
  2. Ja, kjedelig for dem :/ De går glipp av noe.

    SvarSlett
  3. Er ikke kjæresten min fantastisk!?? Villig til å flytte opp til setermoen for min skyld! <3

    Jeg elsker deg, jenta mi!

    SvarSlett
  4. Å, det er nettopp derfor det er så lett å ville gjøre ting for/med deg. Du er fullkommen <3

    SvarSlett