torsdag 26. november 2009

Just wanted to say...



Jeg vet det er litt sent. Klokka er nå 11:24pm, og Thanksgiving er mer eller mindre over, men jeg hadde gledet meg fælt til å 'poste' dette bildet, so there you go :) Har hatt tilkoblingsproblemer i hele dag, så derfor ble det ikke noe 'Happy Thanksgiving' før dagen nå er omme. Jeg er som sagt i Atlanta, Georgia og har spist en nydelig 'turkey dinner' med all slags herligheter ved siden av, samt sett 'football' i hele dag. Vel, sett og sett - TV'en har stått på hvertfall.

I morgen er det Black Friday. Rundt 3 eller 4 i natt åpnes butikkene, og det er et helt sykt salg. Dette er tradisjon hvert år dagen etter Thanksgiving. Jeg orker nok ikke stå opp så tidlig, så tror ikke det blir noe shopping på meg før eventuelt dagstid imorgen. Men allikevel tror jeg morgendagen blir veldig bra. Husker dere når jeg var på språkreise i 2007? 'Team lederen' min som kjørte minivanen jeg reiste tvers over USA i sa den gang "If you ever come to Georgia - let me know". Og det er jo sånn man sier, men som man egentlig ikke forventer noen gang kommer til å skje. Men guess what? I'm here, og imorgen skal vi prøve å få til et møte :)

Håper alle hadde en fantastisk Thanksgiving/Høsttakkefest :)
PS: I'm thankful for my wonderful family, my wonderful friends, my wonderful boyfriend and all of the opportunities life has given me so far.

2 kommentarer: