torsdag 19. november 2009

Time for a little update :)

Føler at det er på tide med en liten oppdatering nå. Jeg har lenge tenkt til å fortelle hva jeg gjorde i helgen, men har vært så opptatt, så tror jeg tar det senere idag. I mellomtiden kan jeg jo fortelle litt om hva jeg har gjort så langt denne uka. Først og fremst; Nå er klokka 8:35 om morgenen, og jeg begynte jobbdagen min for 20 minutter siden. Cecilia er på skolen, og Wylie krabber og leker rundt på gulvet. Vi hører på Michael Jackson, og venter på Jenny. Hun kommer innom en tur etter å ha kjørt "ungene sine" på skolen. Jenny passer på 3 "barn". En gutt på 12 og to jenter på 14 og 17, så det blir ikke så mye barnepass på henne, så derfor er spesielt Wylie veldig stas.

På mandag.. Ja, hva gjorde jeg på mandag? Da så jeg på One Tree Hill, og det var vel egentlig det som var høydepunktet den dagen. På tirsdag hadde jeg spansk igjen. Som jeg har sagt så mange ganger før er jeg ikke noe særlig glad i spansk, så jeg ble veldig glad da professoren sa at vi har fri neste uke. Både tirsdag og torsdag. Sistnevnte ville vært en fridag uansett, for torsdag er nemlig Thanksgiving. Etter 'class' så jeg på The Hills & The City, og betalte månedens telefonregning på $0.17. Jeg fikk en $100 rabatt når jeg kjøpte mobilen, og månedens regning var på $100.17, så det var veldig fint. Ja, og i tillegg kom Jenny innom på ettermiddagen mens jeg passet Cecilia. Wylie hadde sin dagslur. I går, onsdag, hadde jeg en veldig fin dag. Cecilia hadde 'ballet class' rett etter skolen, og ettersom Leigh kjørte henne var jeg hjemme i hele går og passet Wylie. Chill! I går rundt 8pm møtte jeg Jenny på Southpoint. Vi gjorde ikke noe altfor spesielt. Jeg spiste et pizzastykke i 'Food Courten', vi gikk innom Charlotte Russe (som forresten har mye fint!) og American Eagle, før vi tok turen til Starbucks hvor jeg kjøpte en Mocha Frap. til oss begge + en chocolate chip cookie til meg selv. Nam!Starbucks henger sammen med Barnes & Noble (bokhandel), så vi satt å bladde igjennom sladreblader og Michael Jackson-blader, og LO. En god del. Jenny syntes det ble for flaut når jeg satt å studerte et bilde av MJ veldig nøye, og sa: "Stop it! This is embarassing!". Ja, vi lo godt etter det... En vellykket onsdagskveld :)

Ikveld er det spansk igjen, men så er det over en uke til neste 'class'. Kan runde av med å si at jeg har bestilt noe nytt på eBay: Thriller 25th Anniversary Edition, Bad (Special Edition) og Dangerous. Ah, lykke <3

Ha en god dag alle sammen :)

2 kommentarer: