fredag 29. januar 2010

Ørebetennelse :(

Helvete! Jeg som aldri engang tenkte noe mer over det - trodde det var noe jeg la bak meg som 8-åring. Men den gang ei. Det startet imorgen tidlig da jeg våknet og kjente den største, værste, mest intense 'øreproppen' jeg noensinne har hatt. Jeg tenkte "jaja, det går vel over etterhvert, og jeg har jo vært tett i nesa i en god stund nå...". Men jeg hørte nesten ingenting på det høyre øret, og begynte å irritere meg mer og mer over dette. Jeg prøvde å holde for nesa og blåse luft ut av ørene - intet vellykket! Jeg prøvde å gjespe, svelge hardt, ta en q-tips og dyppe i varmt vann, før jeg dryppet det inn i øret. Jeg stoppet tilogmed innom bensinstasjonen for å kjøpe tyggis - 3 pakker. Tenkte kanskje dette ville hjelpe, men neida! Etterhvert begynte det å gjøre vondt. Og vondere. Og så ble det helt jævelig (unnskyld språket!). John kom hjem i 3-tiden. Vi ringte rundt overalt for å sjekke om min helseforsikrig var i orden.. Jeg orker ikke engang begynne å begi meg ut på forklaringen om alt dette forsikrings-styret, men én ting er sikkert; Mamma og pappa pleide å si "det er ikke bare, bare å bo i Amerika. Helsesystemt er blandt annet mye dårligere enn det er her hjemme". "Jaja", svarte jeg og blåste dem helt av. So much for that! Helsesystemt i Amerika kan dra til H******! Fader ass! Er det mulig?

Ja, noe måtte vel til for å få 'American Girl - Raised on Promises' til å forstå at det er en grunn til at hun faktisk er oppdratt på løfter - norske løfter. Og at man skal skal sette STOR pris på at man er født, oppdratt på norske løfter og oppvokst i Norge. F*** Amerika, GO NORGE!

..og ellers har jeg det bra (nei, egentlig ikke..). Jeg lever nå på antibiotika, sulfat og Advil. I altfor store doser! Hvis jeg ender opp på rehabilitering så vet dere hvorfor!

Og hvis dere ikke har gjettet det - turen min til South Carolina gikk i dass, og i tillegg er det en skikkelig snøstorm på gang. Vertsfamilien har kjøpt inn alt som skulle trenges denne helgen. John dro tilogmed ut igjen i snøværet for å kjøpe påfyll med kakao til meg. Tusen takk! Det eneste positive som kom ut av dette: Jeg får sett Grammyutdelingen på søndag, og med egne Michael Jackson 'This Is It' 3D-briller i boks, er jeg virkelig klar for dette innlegget! For to dager siden så jeg ekstramaterialet på This Is It DVD'en - herregud, for et spektakulært show det ville blitt! Det er ingen tvil om at dette ville blitt verdens beste konsert noensinne!

Skikkelig syk. Helt sant!


Savner deg!

5 kommentarer:

  1. STAKKARS SØTE DEG!!!!
    Åh, jeg skal sende masse gode tanker og håpe at du blir bra i løpet av helga.
    Hugs and kisses for you, sjukling <3

    SvarSlett
  2. Takk, kjære Søte :)
    Hugs & kisses back at you <3

    SvarSlett
  3. Stakkars :( God bedring! <3

    Har jo veldig lyst på en LV da, men vi får se til sommern hva det blir :D Noe blir det i hvertfall, usikkert om det blir akkurat LV. Hadde ikke vært feil det da.

    SvarSlett
  4. huff! lät inge bra det där. Hoppas du blir bättre snart! om det är till någon tröst..så saknar jag dig här hemma i norge också!

    klem <3

    SvarSlett
  5. Å, så snilt! Det er alltid koselig å høre <3 Tusen takk!

    SvarSlett