onsdag 6. januar 2010

Alors On Dance

Fikk plutselig lyst til å blogge litt, og det er en stund siden. Blogger ofte fordi jeg føler jeg komme med en oppdatering, men nå er det 100% av egen fri vilje. Onsdag - har hatt en ganske bra dag med unga, utenom et lite 'temper tantrum' av Cecilia i bilen når vi skulle reise hjem fra 'dance class'. Etter 'jobb' tok jeg meg en dusj og rydda opp i alt skittentøyet på badet - nå ser det mye bedre ut der. Ikke det at det har noe å si hvordan det ser ut der nå, for til helga flytter vi endelig. Leigh, John og Wylie skal sove første natta der lørdag kveld. Cecilia skal tilbringe helgen hos Katie & Brian og unga og jeg skal sove på Anderson St. lørdag kveld. Grunn? La meg nå fortelle om min kommende helg; Fredag skal jeg ut på Franklin St. med Jenny, Veronika og Daniela, min tyske venner. Gleder meg, for begynner å bli en stund siden sist jeg tok en drink nå. Ikke engang på nyttårsaften, eller hva Andreas? ;D Denne kvelden skal jeg sove hos Jenny, for hun bor ganske nærme Franklin St. Lørdag er foreløpig planløs, men det jeg er helt sikker på er at jeg ikke skal legge meg så altfor sent (yeah right) fordi på Søndag skal jeg til Seven Devils, NC for å 'gjøre' snow tubing. Dere MKA-fans som har sett Getting There vil skjønne hva jeg mener. Ikke det at det er så altfor vanskelig å forstå uansett. Vi skal dra fra Magdalena (min not-next-door-but-not-far-away-either-neighbor) klokka 7 om morgenen, så jeg regner med å stå opp i 6-tiden. Dette er altså grunnen til at jeg velger å sove på Anderson St. lørdag kveld. Blir nok en veldig bra dag, men jeg er ikke så veldig glad i å stå opp tidlig, og irriterer meg hver eneste morgen over hvor trøtt jeg er og ser frem til de 2 hele dagene hvor jeg kan sove ut hver helg, så ja.. Hva er det man sier? Sacrifice?

Tilbake til denne ganske bra dagen jeg har hatt idag... Klokka 7 møtte jeg Jenny på Marshalls, hennes favorittbutikk ever. Jeg hadde ingen planer om å kjøpe noe, for jeg har ikke så mye cash om dagen, men jeg ankom litt før Jenny og gikk rundt i butikken å så litt. Da kom jeg over en vinterjakke jeg likte. Det beste var at denne vinterjakka tidligere hadde kostet $119, men den var nå redusert til $39 - og jeg trenger en vinterjakke. Selvfølgelig kjøpte jeg den. Så kommer Jenny og sier "Sean John! Do you know this brand?" "No..?" "It's P. Diddy's". Nice!

Etter ca. en time på Marshalls kjørte vi bort til Starbucks, kjøpte hver vår mocha frap og satte oss ned ved et bord og leste gossip og skravla. Etter enda en time ville Jenny dra hjem grunnet at hun må opp tidlig imorra. Jeg fikk lyst til å kjøpe en ny film, så jeg dro bort til Walmart. Endte opp med å kjøpe The Notebook, som jeg forøvrig har hørt mye bra om, men aldri 'gotten around to buy'. Kjøpte Little Black Book med Brittany Murphy i en av hovedrollene også. Den kosta bare $4. Jippi!
The shopaholic strikes again.

PS: Last ned Alors On Dance. Den spilles hele tia i Tyskland!

Nå skal jeg være flink å fortsette med video slideshowet fra Tree Hill :D







(Jeg har et kjempefint kamera, men tydligvis er jeg en sugen fotograf. Beklager den dårlige bildekvaliteten.)

6 kommentarer:

  1. GLED DEG til å se The Notebook! Overrasket over at du ikke har sett den før. Du kommer til å elske den :)

    SvarSlett
  2. Tøff jakke :D
    Og Katrine har helt rett, gled deg! Så fantastisk fin film. Jeg griner hver gang :P

    SvarSlett
  3. Takk :D Synes den er ganske kul selv.
    Jeg gleder meg :D Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt meg den før nå, men bedre sent enn aldri :)

    SvarSlett
  4. The Notebook<3 Jeg så den for føste gang for ca to uker siden. Kjempefin!! :D Gled deg!

    SvarSlett
  5. Yay :D Ja, jaggu på tide at jeg ser den også. Mulig jeg ser den ikveld :)

    SvarSlett