lørdag 2. januar 2010

Andreas + Cecilie = <3

For ei uke!
Ikveld er det nemlig akkurat én uke siden Andreas ble ønsket velkommen inn i Amerika. Akkurat nå er jeg ikke i no' særlig bloggehumør, så jeg orker ikke skrive noe langt innlegg, men vi har blandt annet vært i Wilmington (eller skal jeg si Tree Hill?) å sett mange One Tree Hill sights, samt Myrtle Beach hvor vi feiret en noe mislykket nyttårsaften. Men så lenge vi har hverandre så spiller ikke resten noen stor rolle. Nå sitter Andreas på et fly over Atlanter'n og jeg savner han allerede.

Etter at jeg hadde kjørt Andreas til flyplassen og grått noen tårer ble jeg med vertsfamilien samt Katie og Brian med barn til en japansk restaurant. Det var no' skikkelig greier det, skal jeg si dere, og jeg har med en stor take away boks full av middag som jeg kan kose meg med imorra hjem igjen. Etter vi kom hjem kom Magdalena på besøk. Vi så første episode av the Vampire Diaries, og jeg er allerede hekta! Gleder meg til å se flere episoder. Må bare finne et sted å laste de ned først...

Jeg har tenkt til å lage en video med bilder fra Tree Hill for de som er interessert, så bare vær tålmodige. Håper alle har hatt en fin nyttårsfeiring.

GODT NYTTÅR!

6 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se "bilde-video" fra Tree Hill :D :D

    SvarSlett
  2. Bra :D Skal prøve å få lagd den istand snart :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se bildene :D Godt nyttår, Cess!

    SvarSlett
  4. hvorfor mislykka? :(
    vi må skype snart <3
    godt nyttår!

    SvarSlett
  5. <3 Veldig koselig var det! Beste uka i 2009 (+ litt 2010)!

    SvarSlett
  6. Karoline: Jeg jobber med videoen :) Og takk i like måte :D

    Camilla: Now you know, etter Skypedaten vår, altså :)

    Andreas: Helt enig <3

    SvarSlett