onsdag 20. januar 2010

'Sup, South Carolina?

Jeg gleder meg!
Fredag om litt over en uke kjører jeg nedover til South Carolina etter jobb. Jeg skal besøke Whitney. Hun bor i Columbia, som ligger ca. 3 og en halv time unna. Reiser herfra rundt 6, så jeg vet ikke hvor mye vi gjør fredag kveld, men på lørdag skal vi på 'college basketball game'. Tror du jeg gleder meg eller? South Carolina vs. Georgia. Og på kvelden drar vi ut. Ellers håper jeg å få sett mest mulig av Columbia, før jeg reiser hjem sent søndag kveld.

Jeg gleder meg, jeg gleder meg, jeg gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Åh, misunnelig, misunnelig, misunnelig!! Din heldiggris :D Jeg håper du tar med meg i tankene dine på den kampen ;) <3

    SvarSlett
  2. Camilla: Skal jeg gjøre, Camilla :D <3

    Katrine: Takk :D Gleder meg skikkelig!

    SvarSlett