mandag 4. januar 2010

Jenny's back :D

Nå er Cecilie fornøyd, for nå er bestevenninna her tilbake :D Klokka halv 8 ikveld dro jeg til RDU (Raleigh Durham Intl.) for å hente Jenny. Ja, RDU begynner sannelig å ta innpå Southpoint når det kommer til "most visited". Dette er tredje gangen jeg er innom flyplassen på under 2 uker. Well done! Vi kjørte til Rubino's (tror jeg det heter) å bestilte en "dagens spesial" XL Cheese Pizza til $8.99. Nam! Så bar det hjem til Jenny hvor ca. det eneste vi gjorde var å pakke ut. Eller, la meg prøve på nytt; Hun pakket ut, jeg så på (+ fikk noe småtterier, blandt annet en julegave hu fikk av stemora si som hun ikke var fornøyd med. Haha, takk!).

Jenny: I bought this book... *shows*
Me: What does it mean? (It's a German title)
Jenny: Brain Jogging. I am so stupid! I bought this book so that I can pick it up when I've got nothing to do instead of going to sleep. I tried to calculate something earlier and couldn't do it, so yeah..

Hahahaha. I love you, Jenny! What can I say? Glad to have you back <3

Nå har jeg akkurat skrevet et langt brev til farmor og farfar, og nå sitter jeg her og koser meg med en Cherry Coke med litt dårlig samvittighet. Jeg skal gå ned i vekt, men jeg har igjen 3 Cherry Cokes + litt sjokolade, så kan like gjerne gjøre det unna før jeg virkelig går inn for det, right? Det blir altfor fristende når det bare står her oppe og venter på å bli spist og drukket. I tillegg synes jeg at jeg fortjener det etter en litt røff dag (..eller hva Andreas?).

Og Camilla; Tusen takk for en herlig Skypedate! Var kjempekoselig å se og snakke med deg igjen. Min søte lille Sweets <3 Gleder meg til neste Skypedate (da skal jeg prøve å holde kjeft, så du får kommet til ordet også). I miss U <3

..og sånn helt til slutt <3

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg kom jo til ordet! :) Det er jo bare det at lyden henger litt igjen, så vi ender opp med å snakke i munnen på hverandre :P anyways, koselig var det <3 miss u 2 <3

    SvarSlett
  2. Hahaha, ja. Det skjer alltid.

    SvarSlett