torsdag 4. februar 2010

Jeg lever.

Beklager fraværet! Hva skal jeg si? Den siste uken har ikke akkurat vært busy-busy heller. Er vel bare jeg som har vært litt fraværende. Forrige helg gikk ikke med til annet enn å ligge i senga og 'lekke' øreverk, gå ned i vekt (jippi!) og se Billboard Dad. Mandag gjorde jeg heller ikke stort. Jeg skulle prøve å ta meg en tur til Jenny, men kom ikke engang ut av gårsplassen - bilen satte seg bom fast i all snøen. Jeg glemte å fortelle dette, men vi hadde en forferdelig snøstorm forrige helg. Dette ville blitt et stort problem hvis jeg faktisk hadde dratt ned til South Carolina. Prøvd meg, kan man vel heller si. Ettersom jeg ble sittende fast ble det heller One Tree Hill-kos. Tirsdag dro jeg til Jenny, onsdag dro jeg til JCPenney for å sjekke ut Olsenboye (det nye klesmerket til Mary-Kate & Ashley). Endte opp med å bruke opp $75 på fem t-skjorter. Herlig! Etter dette tok jeg turen til Jenny. Idag har jeg sett Vampire Diaries, men også hatt lunchdate på McDonald's med Jenny (sammen med Wylie). Imorgen fyller søteste Cecilia 4 år, så da blir det en liten familiefeiring på kvelden.

...ja dette ble et veldig lite gjennomtenkt blogginnlegg, men jeg tenkte jeg bare skulle komme med en bitteliten oppdatering. Å! - og før jeg glemmer det; Idag har jeg laget i stand en liten liste over hvilke bachelorer jeg har tenkt til å søke på til høsten. Flotteste prestasjon bare det!

2 kommentarer:

  1. Vil se bilde av t-skjortene :D Hvilke bachelorer vurderer du?

    SvarSlett
  2. Kan sikkert få lagt opp noen eller sende deg bilder eller noe :) Litt forskjellige. Noe innenfor enten språk (engelsk), Nord-Amerikastudier, helseledelse og økonomi eller offentlig administrasjon og ledelse.

    SvarSlett