mandag 25. januar 2010

Influensa :(

Ugh! Gjett hvem som sitter 'all bundled up' med influensa? Jepp, det er meg det. Det begynte som en liten forkjølelse forrige lørdag, og først nå - over ei uke senere - tar det seg opp til en skikkelig influensa. Crap! Jeg våknet idag klokka 7:45 og følte meg ikke i veldig god form da Leigh banket på døra og spurte "how are you?". "Not so good", svarte jeg. Snille som de er lot de meg sove til klokka 12, og resten av dagen gikk med til barneTV-titting med Cecilia. Ellers har jeg sett en ny episode av One Tree Hill (and this night's episode is why I love it!) ikveld og fått spesialtservert en 'grilled cheese sandwich' og 'broccoli and sweet potatoes with butter and pepper'. Takk, Leigh og John, dere gjør virkelig dette mye enklere for meg!

Orker ikke skrive så mye, så her kommer en meget kort oppdatering av helgen min: Fredag var jeg på goodbye party for Bianca hos Miriam. Bianca er fra Brasil og har vært her i USA i et år nå, så nå var tiden inne for å dra tilbake. Kom hjem i 2-tiden. Lørdag morgen sov jeg ganske lenge. Deretter gjorde jeg meg istand og dro til Jenny. Vi dro videre til Southpoint for å møte noen venner, shoppet litt og dro langt om lenge tilbake til Jenny for å gjøre oss klare til kveldens største begivenhet: house party i Durham, for så å dra å sjekke ut utelivet i Raleigh. Desverre var jeg 'the designated driver', og tro det eller ei - jeg føler meg ganske ukomfortabel på dansegulvet uten et par dråper, så kvelden var ganske... kjip for min del. Denne kvelden var vi hjemme hos meg i 4-tiden. Og Jenny stakkars, hun var ikke i form. Dette inkluderer en schwaaasted Jenny i passasjersetet med en pose i fanget, og en mindre fornøyd sjåfør. Amen! Søndag tok Jenny og jeg turen til Alamance Crossing, et kjøpesenter i Alamance County, eller Burlington, som man også kan si. Vel, vi stoppet på Walmart rett før vi kom frem til kjøpesenteret og spiste litt 'frokost'. Så dro vi til Alamance Crossing, men fant ut at senteret hadde ca. de samme butikkene som på Southpoint, så vi dro videre til Greensboro. Four Seasons = Heaven! Ble ett innkjøp, masse titting og en mocha frap. fra Starbucks.

Takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar