søndag 17. januar 2010

Aren't you gonna invite me in?

På tide med en liten oppdatering av helga. For å si det sånn, denne har vært ganske slapp, men slapt er digg, og jeg skulle ønske jeg kunne fortsette med avslappinga.



På fredag kveld hentet John Magdalena og vi tilbrakte kvelden med å spise en god middag med family'n med mange morsomme historier og brownies & sjokoladeis til dessert. For noen uker siden når Magdalena var på besøk hos meg i gamlehuset så vi én episode av Vampire Diaries, men kunne ikke finne flere tilgjengelig. Dette var som sagt noen uker siden, og vi bestemte oss for å friske opp minnet med å se den samme episoden - the pilot - en gang til. Etter denne ene episoden var vi så trøtte at vi la oss rett til å sove, og sovnet øyeblikkelig.

Dagen etter våknet vi av at vekkerklokka ringte klokka 8:20. Vi skulle passe barn i noen timer, og dagen vår startet klokka 9. Vi spiste frokost sammen med Cecilia og Wylie og 'slappet av' i to timer frem til Avery og Nicholas joined in klokka 11. Vi passet hele gjengen frem til klokka 3, og var lettet da Leigh kom punktlig, ikke ett minutt for sent. Deretter tok vi oss turen til Mebane. Mebane er en av de nærmeste tettstedene ca. 9 miles (ikke mil!) unna. Dette var også første gang jeg tok ibruk min splitter nye GPS fra Garmin. Den funket flott, men desverre ble Maggie bilsyk og resten av kvelden ble lite vellykket. Etter å ha tilbrakt altfor lang tid på Walmart tok vi endelig turen tilbake, og Maggie stakkar ble bare dårligere og dårligere i bilen på turen tilbake. Vel hjemme hoppet hun til (min) køys, mens jeg satt på gulvet og kjedet meg i en god stund. Etter rundt en time fikk hun fått i seg ei tørr brødskive, noen tørre kjeks og litt brus. Etter dette følte hun seg heldigvis litt bedre, og vi bestemte oss for å se på Vampire Diaries, som hadde vært planen hele dagen. Vi så 6 episoder, og klarte bare så vidt å holde øynene oppe de siste minuttene. Deretter sovnet vi og sov til klokken 10 idag. Vi våknet, spiste litt Goldfish og så gjorde Magdalena seg klar til å dra. Jeg kjørte henne hjem og stoppa innom Food Lion på vei hjem for å kjøpe kakaoposer. Har desverre blitt litt forkjøla, så tenkte dette ville være godt. Kakao med marshmallows, vel og merke. Jeg tok en god dusj før jeg koste meg med denne herligheten av en kakao. Så Skypet jeg med Andreas i lang tid, slappet av litt, Skypet med mamma og Erik, spiste middag, hung around og til slutt koste jeg meg med de tre siste episodene av Vampire Diaries. Jeg har nå klart å catch up med de ti første episodene av sesong 1, og må bare vente til torsdag før jeg endelig får sett episode 11.

Jeg har forresten også fått byttet plass på kommoden min og TV-bordet nå, så nå begynner det å nærme seg klart til å ta bilder her. Og dere, jeg har ikke glemt skoene og den fete nye veska mi. Bilder kommer samla når bildene av rommet er klare!

Ha en god uke!

2 kommentarer:

  1. Ha en god uke, selv! :)
    Gleder meg til å se bildene når de kommer :D

    SvarSlett
  2. Takk :)
    Jepp, jeg tror de kommer ikveld :D

    SvarSlett