mandag 18. januar 2010

..and since I made it here, I can make it anywhere.

På tide med disse etterlengtede bildene av mitt nye rom, da. Desverre streika kameraet mitt etterhvert, men jeg har over 20 bilder, så det får holde for nå. Bilder av badet og de nye Guess heels'a kommer senere. Men nå, sit back, relax and enjoy! Jeg redde tilogmed opp senga bare pga. denne lille photoshooten.

Det første man ser når man kommer inn i rommet.


Seng, nattbord + dør til badet mitt, som jeg deler med Cecilia og Wylie.


Samme igjen - annen vinkel.


Døra til badet + kommode.


Kommde, døra som fører ut til gangen + døra til skapet mitt.


Skapdør + TV-bord.


TV-bord, resterende koffert (den andre er sendt med Andreas hjem, stappet full!) + ny veske.


Nattbord nummer 2. Brukes bare som et lite pyntebord/oppbevaringsplass.


Kommode (legg merke til min nye, fete GPS ;D).


Senga mi. Ikke hver dag den ser sånn ut, for å si det sånn.


Min aller, aller beste venn her borte (og ellers), Gege <3


Nattbordet mitt.


"Utgangsdør" + skapdør.


Deler av julegaven fra vertsfamilien. Sjekk hvor stor'n er!


Han skal opp på veggen etterhvert, men her tar man litt om gangen.


My walk-in closet <3


Hangers + masse skrot oppå hyllene.


(Litt for mange) sko, klær, kamera.


Klær, skjerf og vesker.


Mer skap.


Prøvde å ta et bilde som skulle vise størrelsen på skapet. This' my best bet.


Sånn. Skulle egentlig legge ut de bildene jeg fikk tatt av veska før batteriet ga seg, men jeg har ombestemt meg. Klokka er nå 11:44, så det er på tide at jeg legger meg nå. ..drømme om Goldfish'n Jenny skal ta med seg når hun kommer innom imorra. Er ikke lenger like enkel tilgang på matbutikk, nå som vi bor in the middle of nowhere.

Natta :)

8 kommentarer:

  1. Jeg likte spesielt godt det bildet som viste hvor heldig Gege er! Hederplassen mitt i senga! <3 Det skulle ønske jeg også hadde! <3

    Du har fått det veldig fint! Flink! <3

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Awww <3 Når du kommer i juli, da tar du over hedersplassen :) Og tusen takk; Jeg er veldig fornøyd med det selv :)

    SvarSlett
  4. Så søtt rom! Likte balerinaskoene dine veldig godt :D

    SvarSlett
  5. så fint du har fått det i ditt nya rum. och gege är såklart med! :) och måste säga att jag bara är lite avundsjuk på din walk-in...

    SvarSlett
  6. Karoline: Takk :) Haha, vet du hvor ballerinaskoene er fra? Walmart. Kjøpte dem i en veldig hektisk periode på nyttårsaften i Myrtle Beach :D Vel, Andreas kjøpt dem!

    Silje: Tusen takk :) Gege er alltid med <3

    SvarSlett