tirsdag 8. desember 2009

This time you won't seduce me.

På tide med en liten oppdatering igjen. Er en stund siden dere fikk en ordentlig oppdatering, så tenkte jeg fikk ta meg tid til en ordentlig (forhåpentligvis ganske kort) oppdatering. Klokka er nemlig 11:36, og jeg vil helst kose puta før midnatt.

Fredag: Hva gjorde jeg på fredag, da? Stemmer det; Jeg fikk slippe tidlig. Jobbet frem til klokka 2. Så Skypet jeg, tror jeg? Og dusjet. Utpå kvelden tok jeg turen til Jenny. Vi så på film (tror jeg). Ganske rolig kveld.

Lørdag: Hva i alle dager gjorde jeg på dagen idag? Hmm.. Ja, nå husker jeg. Jeg tok meg en liten tur ut for å handle inn noen julegaver før jeg begynte å jobbe klokka 4:30. Skulle passe barna ikveld - Leigh og John skulle på forskjellige Christmas parties. Jeg passa barna til litt over 8. Så kom Leigh hjem og avløste meg. Hun var littegrann forsinka og ga meg derfor $15 fordi "she felt bad". Skikkelig fornøyd med det. Var ikke forventet i det hele tatt. Jeg kjørte til Marshalls/Walmart hvor jeg møtte Jenny. Vi gikk så til Barnes & Noble hvor vi skulle kjøpe mocha fraps fra Starbucks. Der møtte vi andre Jenny og Anna. Slo av en prat med dem, før vi dro hjem til meg. Og det var da festen begynte. Jenny og jeg bestemte oss for å ta noen drinker. Dette er en av de morsomste festene jeg noen gang har vært på. Hahaha. Meg og Jenny. Mutters alene på rommet mitt. Alle de andre sov. Festantrekkene var Carolina pysjbukser, musikken var MJ + annen party musikk og drinkene var Absolut Pears. Herlig kveld! Jenny skulle opp 5:45 for å dra til Raleigh for å sitte barnevakt, så hun la seg i 2-tia. Jeg hadde min egen lille fest på rommet helt til klokka var 5, og jeg fant ut det var på tide å køye. Skulle jo tross alt opp i 9-tia for å passe barn dagen etter.

Søndag: Idag skulle jeg passe Cecilia og Wylie, slik at Leigh og John kunne jobbe i det nye huset. Jenny satt barnevakt for noen barn i Raleigh, så jeg bestemte meg for å ta en dagstur dit og 'hang out'. Pakket minivanen og 'headed to Raleigh'. Og gjett hva? Jeg tok utfordringen med å kjøre dit alene. Og husk for all del; Jeg har ingen GPS som forteller meg "merge onto I-40 West". Nei, her måtte jeg klare meg alene. Det vil si - med hjelp av Blackberryen min hvor jeg har Google Maps installert. Takk for alt, kjære Blackberry! Hvordan skulle jeg klart meg uten deg? Dagen i Raleigh bestod av lunch på McDonald's og 'play date at the playground'. Vellykket dag! Og det beste? Jeg fikk $75 ekstra for å ha passet dem. Dro hjem og slappet av litt, før jeg dro til Jenny igjen. Vi brukte kvelden på å se på MJ-filmer/musikkvideoer på YouTube. Härligt, härligt!

Mandag: Dette var en nokså vanlig dag til å begynne med, men i 3-tiden kom Leigh hjem, og spurte om vi ville gjøre noe utenom det vanlige, så vi bestemte oss for å dra å kjøpe julegave til Wylie fra Cecilia. Tok turen til Chapel Hill, før jeg tok med Cecilia til Marble Slab Creamery på Southpoint for å spise iskrem. Hun fikk en chocolate ice cream with m&ms. Jeg bestilte en chocolate & birthday cake ice cream with m&ms. Hele poenget med Marble Slab er at man designer sin egen is. Så utrolig deilig, men veldig dyrt! Betalte over $7 for oss to. Vel, dyrt og dyrt - for USA å være, anyway. Begynner å bli vandt med dollaren nå.

..og idag? Vel, Jenny kom innom imorges mens Cecilia var på skolen, og jeg passet Wylie. Vi slo av en prat, før hun måtte ut å gjøre sine tusen ærend. Cecilia kommer stadig med utsagn som setter meg ut helt. Hun er bare 3 og et halvt år. Her er to ting hun sa idag som jeg syntes var det søteste ever. Hun satt på do, og jeg stod i døra og danset mens jeg ventet på at hun skulle bli ferdig. Helt ut av det blå sier hun: "Michael Jackson is an excellent dancer. He is a really good dancer." Needless to say; My jaw dropped. Så hører vi på 'The Way You Make Me Feel' av MJ, som det forøvrig var Cecilia som ba om å få høre på. Et sted midt i sangen synger han "I'll pick you up in my car and we'll paint the town". Gjett hva Cecilia 'exclaimed'? "You can't paint towns, you are supposed to paint pictures". Å, herregud, jeg trodde jeg skulle dø. Det var morsomt! Og ikveld? Jeg har vært hos Jenny å spist pizza, sett på film og stått på hodet i stua hennes. Jepp, helt normalt!

6 kommentarer:

  1. Det høres ut som du har det helt greit der borte ;D <3

    SvarSlett
  2. haha, du kommer å få cecilia till å bli ett MJ-fan oxå! :P

    SvarSlett
  3. Jeg tror jeg er på god vei :D Hun spør stadig vekk om vi kan høre på "hey pretty baby with the high heels on" :D

    SvarSlett