mandag 21. desember 2009

2 make diz shrt.

Nå er klokka 12:28am og jeg burde vært i seng. Det vil si; Jeg er i seng, men ikke noe putekosing her, nei. Har "akkurat" sett Clueless med Leigh. Første gang jeg ser den. Fortalte Leigh om at Brittany Murphy døde igår. Hun fikk sjokk og sa (om Clueless) "We're watching that tonight!". Og akkurat det gjorde vi - etter jeg hadde dratt innom Target uten hell, og så videre til Best Buy, hvor jeg plukket opp den siste DVDen de hadde igjen :) Flaks!



Imorra skal jeg ta med Cecilia og Wylie på et museum. Husker ikke helt hva det heter. Tror kanskje "Natural museum of life and science"? Uansett; Tror det blir en artig dag. Torsdag, også kalt julaften, skal jeg jobbe frem til klokka 4, så blir ikke mye til norsk julefeiring på meg. Skal prøve å få til en Skypedate klokka 2 med mamma, Erik, farmor og farfar, som da vil være igang med kaffe, kaker og pakkeåpning.

God jul, nordmenn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar