mandag 14. desember 2009

Hælja

Denne gangen skal jeg gjøre en liten twist på innlegget å skrive det kort og godt. Jeg har vært sammen med Jenny hele helga. Hun sov hos meg både fredag og lørdag. Lørdag formiddag feiret vi Wylies bursdag. Hun fyller ett år 17. desember :) Masse, masse folk, gaver, mat (inkl. fruktsalat og cupcakes) og pink lemonade. Etter dette tok vi turen til Marshalls hvor vi shoppet litt, før det bar videre til Jenny's hvor vi skulle delta på nok en fest; Christmas party. Og til slutt? Avskjeds/bryllupsfest for Sigrid. Koselig, men stressende dag!

Nå har jeg akkurat skrevet ferdig titusen julekort. Slik føles det iallefall. Skal ta med meg Wylie på postkontoret imorra og prøve å få sendt dem ut alle sammen. Ikveld har jeg faktisk hatt en veldig rolig kveld. Jeg har Skypet med mamma og Erik, spist middag og så var det dissa julekorta da. Allikevel er klokka allerede 10 (om 9 minutter), og jeg tenker til meg selv: Hvor ble kvelden av? Nå skal jeg sette meg godt til rette i senga mi med Diet Pepsi Wild Cherry & Goldfish å se This Is It <3 Nei, det er fortsatt



, men jeg har tatt meg den frihet å laste den ned. Ikke akkurat toppkvalitet, ettersom den mest sannsynlig ble filmet i en kinosal, men det duger - og jeg måtte finne et alternativ ettersom Andreas og jeg skal se den sammen når han kommer hit :)

Myskväll!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar