tirsdag 15. desember 2009

Sands Ocean Club Resort




Sands Ocean Club has a reputation for being one of the most fun-filled, exciting resorts in Myrtle Beach. As home of the famous Ocean Annie's Beach Bar, Sands Ocean Club Resort provides a perfect setting for live entertainment and relaxing good times.

..og gjett hvem som skal akkurat dit å feire nyttårsaften med kjæresten sin? Det er meg, det. Og gjett om jeg gleder meg. I forrige uke en gang begynte jeg så smått å tenke på hva jeg og Andreas skal ta oss til på nyttårsaften, og fant ut at det hadde vært utrolig deilig med en avslappende beachferie. Valget stod mellom Wilmington eller Myrtle Beach. Wilmington (hvor for øvrig One Tree Hill er spilt inn) skal vi til uansett, så jeg tenkte at Myrtle Beach ville være det perfekte valget. Myrtle Beach ligger i South Carolina og er en av de mest kjente feriestedene for Carolina residents (North og South). Jeg spurte Leigh hva hun syntes og hun sa at Myrtle Beach rett og slett er FUN. Skikkelig redneck, all-American. Jeg gleder meg!

Idag snakka jeg tilfeldigvis med Andreas på Facebook chat midt i arbeidstia, og sa jeg skulle sjekke litt online. Da kom jeg over Sands Ocean Club Resort som så ut som det perfekte stedet, sentralt i Myrtle Beach. 10 minutter senere var ferien bestilt. Vi kjører ned formiddagen den 30. desember og blir til 1. januar. Kjøreturen vil ta ca. 4 timer med mindre vi blir sittende fast i kø. Check-in er ikke før 3 uansett, så det skal nok ikke bli noe problem. Men det er ett problem. Vel, egentlig ikke, men litt tåpelig er det; Andreas så plutselig at 2 dager før avreise må vi sende dem et 'depositum' på $300. HVA?!, tenker du sikkert. Vel, alle personer fra 18-20 år må betalte dette per enhet... Du vet, i tilfelle vi bestemmer oss for å drikke oss dritings og trashe hotellrommet. Tull! Heldigvis får vi beløpet tilbake...

Ah, jeg kommer ikke over det! Dette blir nesten det samme som ferien i Ft. Lauderdale for 3 år sia. Eneste forskjellen er at det antakeligvis kommer til å være noen grader kaldere. Men bare 15-20 grader celsius hadde vært fint. Det er generelt varmere der nede enn det er her 'oppe', så. Det er jo lov å håpe. Og jeg skal gå barbeint på stranda. Selvom det er i slutten av desember.

Uansett: JEG GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE!
11 dager igjen til Andreas kommer... <3

5 kommentarer:

  1. JEg gleder meg enda mer når jeg leser dette! :D WOW! Det blir sykt bra!
    Elsker deg! <3

    SvarSlett
  2. jealous, much? Hell yeah! :P

    SvarSlett
  3. Andreas: Ja, jeg gleder meg som en liten unge :D Blir helt fantastisk <3

    Camilla: :D :D :D

    SvarSlett
  4. åh, det hördes himla mysigt ut! är säker på att ni kommer få det toppen!

    SvarSlett
  5. Silje: Ja, det tror jeg også :) Perfekt nyttårsfeiring <3

    SvarSlett