fredag 18. desember 2009

..og julen nærmer seg med stormskritt.

Tid for en liten oppdatering. Dagene går ganske fort nå om dagen. Eller skal jeg si ukene? I går fylte Wylie 1 år. Bursdagen hennes ble feiret forrige helg, så det skulle ikke være noen stor feiring igår, utenom litt staselig middag; Pizza og cookies. Eller noe sånt... Poenget er at jeg ikke var der grunnet en innbydelse av Jenny til å bli med henne på Holiday Concert på Jordan High. Jessica, den ene 'ungen' Jenny passer er 17 år og går siste året på High School, og er med i Jordan High School Band. Så det - det var en veldig bra konsert! Skikkelig orkester. Tok noen bilder..


Ikke verdens beste kvalitet. Er så vanskelig å ta bra bilder når det er mørkt. Enten blir de helt svarte, eller 'blurry'. Beklager!
PS: Dette minner meg skikkelig om RUSSICAL <3




Vi kunne jo ikke la være å ta bilder av 'the lockers'. Hallo, liksom! Drar man innom en vaskekte High School må man jammen ta bilde av dem. Those are what make the high in high school, lzm.




Skikkelig high school spirit!




Home of the Falcons.


Fnisete tenåring nummer 1...


...fnisete tenåring nummer 2. Vi hadde lett glidd rett inn.





Etter konserten dro vi en liten tur innom Target før jeg kjørte Jenny hjem. På vei ut av nabolaget til Jenny kunne jeg ikke dy meg, så jeg stoppet og tok et bilde av dette nydelig julepyntede huset. Sånn skal huset mitt se ut hver jul også <3 (Ja, Andreas - jeg mener det. Best for deg at du er enig!)



Sånn ellers sier noen at det er meldt snø idag. Foreløpig er det 14 grader varmere her enn i Oslo. Her er det nå 2 varmegrader. Klarer du å finne ut hvor varmt (eh.. kaldt) det er i Oslo akkurat nå..? Jeg håper virkelig vi slipper unna snøen. Det skal jo ikke snø i North Carolina! Southern States <3 Det sier sitt. Idag tok Wylie og jeg oss en gåtur til lekeplassen. Wylie var ikke i godt humør idag. Gråt hele veien tilbake og fortsatte når vi kom inn. Jeg prøvde alt. Jeg skiftet bleia hennes, jeg ga henne yoghurt, jeg ga henne melk.. Ingenting hjalp, før hun tilslutt sovnet i armene mine av utmattelse etter all gråtingen. Stakkar! Det er egentlig ikke nap time ennå, men ettersom hun slet seg helt ut tenkte jeg at hun kunne få ta seg en liten lur så nå ligger hun i vippestolen sin å sover.

I morges var Jenny innom. Hun hadde med seg julegave til meg :) Idag klokka 1:30 (tror jeg) går flyet hennes til Tyskland. Hun skal være der til 4. januar. Ikke skjønner jeg hvordan jeg skal klare meg denne uken uten henne før Andreas kommer. WILL MISS U, JENNY BOO <3 Heldigvis er det bare 8 dager til Andreas ankommer. Kan nesten ikke tro det. Jeg gleder meg sånn :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar