torsdag 18. februar 2010

Ikke skaff deg Gouda Reiseforsikring!

Crap! Etter første antibiotikakur, og et øre som fortsatt hørte dårlig pga. en 'ørepropp', dro jeg tilbake til legen. Han sa at øret fortsatt var betent. OK, så jeg begynte på en ny antibiotikakur, og om det ikke ble bedre etter 5 dager skulle jeg kontakte øre/nese/hals-lege. Så imorges ringte jeg. De spurte meg hva slags forsikring jeg har. Jeg svarte Gouda. Den kjenner de ikke igjen, og godtar derfor ikke. Tingen er den, at går man til legen må man betale alle utgifter av egen lomme, for så å sende drøssevis av dokumenter til Goudas kontorer i Norge, for å få igjen pengene ukesvis senere. Jeg fikk min første regning i posten for noen dager siden. $57 + some odd change. Dette var bare fra første visitt, som varte i ca. 5 minutter. Jeg kommer derfor til å få en regning til av samme pris. Og idag ble jeg fortalt at det antakeligvis kommer til å komme på over $200 hvis jeg går til øre/nese/hals-spesialist. Jeg har jo ikke råd til å holde på sånn. Får en lusen ukeslønn på $197.75. Nei, jeg får bare leve med denne øreproppen til jeg kommer hjem, og håpe at jeg klarer å kvitte meg med det naturlig.

Ellers har jeg hatt en bra uke. På mandag gjorde jeg ikke stort. Jeg husker ikke helt hva jeg drev med, men jeg så ihvertfall på den nye episoden av One Tree Hill. På tirsdag møtte jeg Moschda på Southpoint. Vi spiste middag i food court'en, dessert på California Pizza Kitchen, og kikket litt i butikkene. Vel, jeg kikket, Moschda shoppet. Igår dro jeg til Jenny, hentet henne og dro videre til Southpoint. Ble 'fries with bbq sauce' fra Chick-Fil-A. So yummy! Fikk kjøpt et par-tre ting på Charlotte Russe, og på veien hjem bestemte jeg meg spontant for å dra innom Walmart. Der ble det litt mer shopping. Alt dette kom på under $50. Hvis ikke det er bra, så vet ikke jeg.


Charlotte Russe, elsker fargene!


Charlotte Russe.


Charlotte Russe.


Miley Cyrus.


Miley Cyrus.


Miley Cyrus.


Miley Cyrus.

4 kommentarer: